@tasha: Ik kan ook heel moeilijk mijn hoofd leeg aken om te ontspannen als ik even niets doe, maar wat bij mij helpt is een mp3 speler met koptelefoon op mijn hoofd zetten en dan speel ik wat muziek (meestal musical beauty and the beast ) Door het geluid kan ik niet ook nog eens nadenken en ontspan ik wel. Misschien eens proberen? Heel veel succes! Hier ook veel harde buiken, gelukkig niet pijnlijk, maar wel vervelend. Ik merk dat ze ook door stress komen. Mijn collega heeft zich net ziekgemeld (is mijn laatste week) en prompt kreeg ik weer een harde buik....
@username, ja hier ook erg veel last van mn bekken. Kan soms amper een fatsoenlijk stukje lopen! En TLC-programmma's heel herkenbaar! @tasha, stress is idd een oorzaak voor harde buiken. Proberen toch te ontspannen. Probeer een manier te bedenken waardoor dit lukt en je niet te veel aan het slechte nieuws hoeft te denken. Succes meid!
Wel fijn dat alles goed was Username! Hier net controle gehad.. Mijn buik is rustig geweest, maar wel heel zeurderig en zwaar gevoel beneden dus ik dacht dat het wel wat gedaan had. Maar mijn baarmoedermond was ineens 3,2 cm!!! Vorige week 2,5!! Ik snap er helemaal niets van! Het is wel nu door iemand anders gemeten maar die vk zei dat het ook kan schelen of je een volle blaas hebt of niet, hoe het kindje ligt en of die erop duwt zeg maar.. etc... Ik snap nog steeds niet hoe het kan maar ik ben erg blij! Misschien kan ik hem toch wel uitdragen deze keer!
Oh dat is een flink verschil met de vorige meting zeg. Wel fijn dat het goed gaat nu. Duim voor je dat het de komende tijd zo blijft en dat je gewoon je zwangerschap uit kunt dragen.