Goedemorgen allemaal, Die kleine van ons is erg druk in mijn buik en helemaal als ik op mijn zij lig! Vannacht weer om 02.30 wakker omdat ze als een gek tekeer ging. Kan niet slapen op mijn rug maar vraag me af of iemand dit herkent, zat al te denken of ze misschien niet lekker ligt als ik om mijn zij lig ofzo.... Het was vannacht echt niet meer normaal zoals ze tekeer ging, leek wel of ze spontaan door mijn buik heen wilde komen Liefs Palmie
Ik heb hier ook vaak last van. Maar ik wordt er gelukkig niet wakker van. Hier is het heel erg als ik in slaap probeer te komen. Ik ga dan altijd op mijn andere zij liggen want als ik op mijn rug ga liggen krijg ik last van maagzuur!! Ik vind het zo lief als ze dan als een gek tekeer gaan maar prettig is anders..
Ik kan gelukkig op beide zijdes slapen en op mijn rug, maar ook hier één met een kleintje in de buik mét voorkeur: Hij/zij heeft het liefst dat ik op m'n rechterzij slaap ! Op mijn linkerzijde gaat 'ie zo tekeer, dat ik wel graag op rug of rechterzijde ga.... Mijn rug is blijkbaar acceptabel, maar ook dan toch gedruk en gedraai... dus meestal lig ik dan toch op mijn rechterzijde. (en wat ik wel grappig vind, dan ligt hij/zij eigenlijk niet op de rug, want die zit aan mijn linkerkant)
Bij mij maakt het niet uit hoe ik lig, op mn buik (nog steeds met bijna 33 weken, zij of rug..Hij strappelt er rustig op los. maar soms word ik er wakker van en soms niet. Maar als ik er wakker van word moet ik ook erg naar de wc toe.
Heb ik hier ook, maar ga dan gewoon op mijn andere zij liggen, dan wil hij ook nog weleens tegensputteren. Maar ja, moet toch een keertje slapen.