Hoi, Ik wil graag een boek hebben waarin lekker veel vragen beantwoord wordt. Heeft iemand van jullie een tip? Ook wil ik graag een boek kopen voor mijn vriend. Die is erg blij, maar zit met veel vragen die ik waarschijnlijk ook niet allemaal kan beantwoorden... Ik hoop dat jullie wat weten! Dank alvast.
Hoi, Ik heb het boek zelf niet maar je hebt een boek 'Zwangerschap voor dummies'. Volgens mij staat hier heel veel informatie in. Groetjes
Volgens mij zijn de boeken van Beatrijs Smulders (?) goed. Tenminste, die zijn mij aangeraden, dus ik denk dat ik één van die boeken ga aanschaffen.
Ik heb voor mijn man het boek 'Zwangerschapsboek voor mannen' gekocht, erg duidelijk en grappig. Hij vindt het geweldig! Hij leest elke dinsdag het stukje voor die week... bol.com | Zwangerschapsboek voor mannen, Gerard Janssen | Boeken (Nederlands) Ikzelf heb de zwangerschapsbijbel. Vind hem heel duidelijk en uitgebreid. bol.com | Zoekresultaten | Boeken (Nederlands) Lieve groetjes!
Het geweldigste en meest informatieve boek ooit: "Jouw zwangerschapbijbel" van Anne Deans. Echt alles wat je wilt weten staat er in. Ik heb echt overdreven veel boeken gekocht in het begin...noem ze en ik heb ze...wil teveel weten haha. Maar deze vind ik echt het beste. Voor je man evt nog: "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun Leuke aanrader!
Inderdaad de boeken van Beatriijs Smulders. Ik heb ze allemaal gelezen en vond het erg fijn!! Duidelijk en lekker leesbaar!!