Hallo, Ik ben 5 weken geleden bevallen van een gezonde zoon. Nu weet ik dat het normaal is om nog enkele weken bloedverlies te hebben na de bevalling maar ik heb toch even een vraagje. Het bloedverlies was bij mij namelijk langzaamaan steeds minder geworden en de laatste week had ik alleen nog wat lichtgekleurde afscheiding (wondvocht) ik kon het prima redden met een inlegkruisje. Maar nu ben ik dus zaterdag ineens weer gaan bloeden, en vandaag zelfs best heftig. Ik moet op zn minst 1 keer per 3 uur mijn maandverband verwisselen, is dit wel normaal? Ik heb wel eens gehoord dat je na inspanning weer wat meer kan gaan vloeien maar ik heb niks aparts gedaan vandaar dat ik nu toch een beetje bezorgd ben. Groetjes!
Hoi LIeke81, ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden! Het klopt dat je bij meer inspanning meer kunt gaan vloeien, maar het is nu ook wel een termijn dat je menstruatie weer op gang komt. Groetjes Brigitte
O echt? Hahah, ik wist niet dat dat zo snel alweer kon! (met mn eerste kindje duurde het wel wat langer) Nou ja, da's dan alvast weer een geruststelling, bedankt voor je snelle antwoord!