Hai dames, Vanmiddag zat ik in de auto, manlief reed. Ging parkeren en knalde met de bumper met een vaartje tegen een verhoogde stoeprand aan. We stonden meteen stil. Gelukkig kwam de gordel niet hard niet mijn buik, omdat ik de buikriem vaak vast houd, zodat ie een cm van mijn buik af staat. Verder draag ik de gordel normaal. Tot een uur na het incident heb ik haar nog gevoeld, maar nu al 6 uurtjes niet meer. Waarschijnlijk slaapt ze nu gewoon. Moet ik me zorgen maken over eventuele bloedingen oid? Of dat ik haar nu al een paar uurtjes niet voel? Wat denken jullie? Zou dit er veel kwaad kunnen? Gr.
Je zou even kunnen bellen met de VK en het uitleggen. Waarschijnlijk moet je dan even langs en gaan ze het een en ander controleren en evt een CTG maken. Bij geval van twijfel en als jij je er niet lekker bij voelt altijd bellen. Daar zijn ze voor en ze snappen het heus wel, ook al is het weekend. Gr. Puck.
ik zou voor de zekerheid gewoon even de vk bellen en het met haar bespreken. Liever een keer teveel bellen dan te weinig.
misschien dat jij even rustig moet gaan liggen op je rug en met je handen op je buik wrijven...meestal worden de beepjes dan ineens actief.
Zou ik ook proberen, even helemAal ontspannen gaan liggen en kijken of je dan beweging voelt. En anders idd vk even bellen. Succes!
ik zou gewoon even de vk bellen. beter het zekere voor het onzekere nemen! kun je tenminste gerust slapen vanacht!