Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Vanmiddag zat ik in de auto, manlief reed. Ging parkeren en knalde met de bumper met een vaartje tegen een verhoogde stoeprand aan. We stonden meteen stil.
    Gelukkig kwam de gordel niet hard niet mijn buik, omdat ik de buikriem vaak vast houd, zodat ie een cm van mijn buik af staat.
    Verder draag ik de gordel normaal.
    Tot een uur na het incident heb ik haar nog gevoeld, maar nu al 6 uurtjes niet meer. Waarschijnlijk slaapt ze nu gewoon.

Moet ik me zorgen maken over eventuele bloedingen oid? Of dat ik haar nu al een paar uurtjes niet voel? Wat denken jullie? Zou dit er veel kwaad kunnen?

Gr.

2. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Je zou even kunnen bellen met de VK en het uitleggen. Waarschijnlijk moet je dan even langs en gaan ze het een en ander controleren en evt een CTG maken. Bij geval van twijfel en als jij je er niet lekker bij voelt altijd bellen. Daar zijn ze voor en ze snappen het heus wel, ook al is het weekend. Gr. Puck.

3. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou voor de zekerheid gewoon even de vk bellen en het met haar bespreken. Liever een keer teveel bellen dan te weinig.

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik zou gewoon even bellen hoor, dan kan je vannacht tenminste rustig slapen ;)

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    misschien dat jij even rustig moet gaan liggen op je rug en met je handen op je buik wrijven...meestal worden de beepjes dan ineens actief.

6. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Zou ik ook proberen, even helemAal ontspannen gaan liggen en kijken of je dan beweging voelt. En anders idd vk even bellen. Succes!

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik zou gewoon even de vk bellen.
    beter het zekere voor het onzekere nemen!
    kun je tenminste gerust slapen vanacht!

Deel Deze Pagina