HELP! Ineens geen symptomen meer.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Aysha, Apr 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aysha

Aysha Lid

Dec 21, 2010
    42
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Afgelopen zondag voor het eerst een test gedaan en die was gelijk super positief. Ik had al een poosje het vermoeden dat ik zwanger was door mn kwaaltjes: ontzettend moe, zeer pijnlijke borsten en vaak duizelig.

Nu werd ik vanmorgen wakker en doen opeens mijn borsten niet meer zeer. Gisteravond kon ik er (bij wijze vanspreken) niet eens naar kijken en nu kan ik weer op mijn buik slapen. In plaats daarvan heb ik erge pijn in mijn onderrug. Zou ik een miskraam kunnen hebben? Mijn temp is wel nog hoog.

Zijn er meiden die dit herkennen? Help me alsjeblieft, ik ben zo bang...

Alvast bedankt voor jullie reactie

2. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Hoi Aysha,

Dit hoeft denk ik niks te zeggen.
    Ik heb het in het begin van deze zwangerschap ook gehad, het komen en gaan van kwaaltjes. Elke keer opnieuw maakte ik me enorme zorgen als m'n borsten geen zeer meer deden, of als ik een keer niet misselijk was. Het is bij iedereen anders, sommigen hebben helemaal geen kwaaltjes terwijl ook alles goed gaat. Ik ben inmiddels 25 weken zwanger en weet daardoor dat kwaaltjes blijven komen en gaan.

Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt of hevige menstruatiekrampen moet je je geen zorgen maken.
    En als je teveel twijfeld bel dan even met een verloskundige, zij kunnen je wellicht ook geruststellen.

3. Aysha

Aysha Lid

Dec 21, 2010
    42
    0
    0
    Tot nu toe heb ik geen bloedverlies, alleen erge rugpijn. Deze kan te verklaren zijn omdat ik gister een groot gedeelte van de tuin heb opgespit en met tegels heb lopen slepen.

Voor de zekerheid ga ik wel contact opnemen met een vk. Heel erg bedankt voor je reactie.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap!! :D Hier in het begin ook wisselende kwaaltjes gehad. Heb ook vanaf zo'n 5wk 2 weken last gehad van mijn onderrug, maar zie mijn banner; het hoorde er allemaal bij!

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Je kunt altijd wel contact opnemen met je vk als je je zorgen maakt, vindt ik altijd wel verstandig.

Mijn moeder was ook bang dat het mis was, omdat ze haar borsten niet meer voelde, dus zei naar de ha. De ha vroeg maar 1 ding; 'Wat wil jij dan? Dat ze de hele zwangerschap doorgroeien?' Gigantisch sarcastisch, daarom weet ik het nu ook, want mijn moeder vindt het nog steeds een botte opmerking.

Maja.. Zo weet ik wel dat niet alle kwaaltjes de hele tijd aanhouden;)..

Gr.
    Carlien

6. brin

brin Actief lid

Apr 14, 2011
    327
    0
    0
    ik heb zo goed als geen kwaaltjes gehad... alleen dat ik bepaalde soorten eten niet meer lust nu ik zwanger ben... mede daarom heb ik nog steeds af en toe momenten dat ik niet kan geloven dat ik zwanger ben maar ondertussen toch al ruim 22 weken...

gefeliciteerd...

7. Iefie

Iefie Niet meer actief

Hoi Aysha, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is inderdaad een komen en gaan van kwaaltjes, niet direct iets om je zorgen over te maken inderdaad.
    Je schrijft dat je in de tuin hebt gewerkt? Wel handschoenen dragen he tijdens je zwangerschap! succes

8. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Ik herken je 'angst' heel goed hoor!
    Ik had ook, als ik een keer iets niet voelde zoals een dag ervoor, ik heel bang was dat het mis zou gaan, of juist als ik iets voelde wat voor mijn gevoel niet klopte. Heb het de eerste paar weken ook geregeld in mijn onderrug gehad, maar ik heb ook redelijk zwaar werk in de gehandicaptenzorg, en dan maakte ik me ook heel bang.. Maar zolang je geen helderrood bloedverlies hebt, hoef je je geen zorgen te maken! En vertrouw je het niet.. bel dan je VK op!
    En natuurlijk: gefeliciteerd met je zwangerschap! :D Geniet ervan!

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Inderdaad symptomen komen en gaan dus maak je niet druk!
    Bij mij wisselde alles ook in het begin en maakt me mega zorgen toen ik echt hevige menstruatiepijn kreeg:$ Nu alweer 23 weekjes zwanger:D
    veel succes!

Share This Page