hallo dames, ik vroeg me zo even af of er hier meer zwangere vrouwen onder ons zijn die net als ik al een groot gezin hebben. ik ben bijna 21 weken zwanger van ons zesde kindje en wilde graag weten hoe andere vrouwen zich hierbij voelen en wat hun ervaringen zijn. ben benieuwd,wie nog meer? liefs Sjeima
Ik heb geen groot gezin; maar kom er wel uit één en mijn man ook. Wil ff zeggen dat ik enorm heb genoten en geniet van onze grote gezinnen (woon nu nog bij schoonouders in) en daarom het erg leuk vind om dit te lezen Veel geluk en suc6 want je zal je handen goed vol hebben thuis
Ik kom zelf uit een groot gezin, was altijd gezellig thuis, heerlijk is dat. Mag ik vragen hoe oud je bent. En heb je je handen niet vol aan 6 kids hihi. Hoe oud zijn ze allemaal?
haha beertje, tja je zou denken die is al een oude moeder he?GRIJNS nou dat valt eigenlijk best nog wel mee,ben 37,mijn man en ik zijn heel jong ouders geworden nooit spijt van gehad overigens,geniet van mijn kinders. kom zelf trouwens ook uit een groot gezin,heb 6 broers en 1 zus. ook mijn ouders komen op hun beurt weer uit een groot gezin.....het zit zeker in de genen mijn kinderen zijn bijna 19,16,14,12 en 5. en tja wat is druk....tuurlijk is er genoeg te doen maar iedereen moet helpen hier in huis,we doen eigenlijk alles samen en dat is heel gezellig. van boodschappen sjouwen,afwassen tot de tuin,iedereen heeft zijn of haar taak hier en als je goed organiseerd is er niks aan de hand hoor. hoor tenminste geen gemopper) we hebben drie dochters en twee zonen,en straks als het tenminste klopt wat ze ons verteld hebben bij de 20 weken echo nog een wichje hele huis op de kop en manlief aan het verbouwen haha. maar overal is een oplossing voor,wat moesten ze vroeger wel niet,ik groeide op in een vooroorlogs huisje,heb jaren in een bedstee geslapen samen met mn zusje,haha is echt waar. ben je trouwens ook zwanger beertje? en jij dan noatje? liefs sjeima