Klopt het wel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moniquew82, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniquew82

moniquew82 Nieuw lid

2 jan 2009
    2
    0
    0
    Administratief Medewerker Verlonen & Factureren
    Almere
    Hallo allemaal,

Vrijdag heb ik mijn eerste bezoek gehad bij de verloskundige, nu heeft ze uitgerekend dat ik pas 6 weken zwanger ben volgens de datum van mijn laatste menstruatie.

Alleen weet ik niet of dit klopt want ik ben in deze 6 weken al 4 kilo aangekomen, ik begin al een buikje te krijgen. En mijn BH cup maat is van een B nu al een D geworden..

Kan het kloppen dat dit zo snel gaat? Het is mijn eerste zwangerscap dus is het allemaal nog erg nieuw voor mij..

Groetjes, Monique

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het buikje kan te verklaren zijn door je darmen en je borsten kunnen echt heel snel, heel groot worden. Van de kilo's weet ik het niet, maar als het goed krijg je nog een echo en dan weet je het zeker.

3. moniquew82

moniquew82 Nieuw lid

2 jan 2009
    2
    0
    0
    Administratief Medewerker Verlonen & Factureren
    Almere
    Ja ik heb mijn eerst echo op 18 feb. dus dat duurt nog zo lang :(

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kan heel goed hoor. op mijn babysite zie je de groei van mijn buikje ook met de 1e en die ging super hard. bij alicia was ik met 10 wk al 5 kg zwaarder en me borsten groeien bij bijde als kool. ik had van mezelf nog maar een a over na de borstvoeding maar heb nu alweer ff een flinke b kleine c :). elke lichaam reageerd anders dus 6 weken zou prima kunnen. als je langer zwanger bent zullen ze dit wel zien op de echo en dan weet je et zeker

gr sandra

Deel Deze Pagina