ongepland

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anne1970, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne1970

    anne1970 Nieuw lid

    28 nov 2005
    4
    0
    0
    Hallo ik ben 35 jaar en heb een zoontje van 2 jaar en 4 maanden. Sinds zijn geboorte is zijn vader erg in de war geraakt en toen mijn zoontje 12 weken was is hij verdwenen. Hij is in de afgelopen 2 jaar nog wel 3 keer terug gekomen maar dat ging helemaal niet . Hij heeft me zelfs mishandeld. Ik ben nu in een echtscheiding verwikkeld en heb nu een hele lieve vriend. We kennen elkaar nu bijna 2 jaar maar omdat ik mijn ex een paar keer terug heb genomen zijn er onderbrekingen in onze relatie geweest. We hebben nu sinds 3 maanden weer een relatie en ik vermoed dat ik zwanger ben, of eigenlijk weet ik het, ik voel het. Ik moet pas 4 december ongesteld worden maar ik voel aan alles dat het zo is. Voor de duidelijkheid dit is dus niet gepland!! We hebben dom gedaan. Voor het zingen…….. je weet wel. We zouden allebei beter moeten weten, we hebben allebei al een kind. Ik ben heel erg in de war. Ik hou heel veel van mijn vriend en heb nu echt vertrouwen in mijn huidige relatie maar we hebben het nog niet eens over kinderen gehad!! Ik heb altijd wel graag een 2de kindje gehad en ben nog steeds elke dag meer verliefd op mijn zoontje van 2 maarre…………… ik ben nog niet eens gescheiden. Mijn ouders weten niets van mijn relatie en die hebben al zoveel met me meegemaakt de afgelopen 2 jaar en hebben me ontzettend gesteund. Ik werk fulltime om in het onderhoud van mijn zoontje en mezelf te kunnen voorzien en mijn ouders staan altijd klaar om mijn zoontje op te vangen. Abortus lijkt me ook vreselijk zeker omdat ik weet wat het is om zo’n mooi geschenk als een kind te mogen krijgen. Ik denk dat ik morgen maar voor de 1ste keer ga testen. Wie weet zit ik er toch nog naast!
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Poehh, moeilijk hoor! ik wens je heel veel sterkte!
     
  3. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jee, das moeilijk.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd ..
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sterkte en succes met testen.
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    tjeempie wat een verhaal suc6 met alles.....maar w8 eerst maar eens af of je wel zeker zwanger bent!!!
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik zou eerst afwachten of je echt zwanger bent, en je dan pas druk gaan maken...
    Tuurlijk kan het raak zijn, en niemand anders weet beter wat je voelt dan jijzelf, maar vergeet ook niet dat de geest hele rare trucjes met je lichaam uit kan halen als je Denkt dat je zwanger bent..
    Ik wens je heel veel succes met testen, en hier kan je altijd een luisterend oor vinden!!
    Liefs Sarina.
     
  7. pink or blue

    24 okt 2005
    24
    0
    0
    Grafisch Vormgever
  8. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    hoi anne,

    heb je al getest? we leven allemaal erg met je mee.

    groetjes,
     
  9. anne1970

    anne1970 Nieuw lid

    28 nov 2005
    4
    0
    0
    Vanochtend getest en het was negatief. Maarja mijn NOD is dan ook pas as zondag dus misschien te vroeg getest! Ik hoop van niet, ik hoop dat mijn lichaam de verkeerde signalen afgeeft en dat ik niet zwanger ben. Ik zou graag nog een tweede kindje willen maar dan liever niet in deze stressvolle situatie. Ik wil er dan ook echt van kunnen genieten, ik heb al zoveel moeten missen tijdens mijn vorige zwangerschap en mijn zoontjes babytijd! Mijn vriend en ik hebben het er gisteravond wel over gehad en hij staat gelukkig niet negatief tegenover een eventueel kindje maar ook hij zou het liever op een ander tijdstip zien uiteraard. Ik denk wel dat als ik toch zwanger mocht blijken te zijn dat ik het zou willen houden. Ik ben tenslotte al 35 en je weet maar nooit of je nog een kans krijgt!
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat jullie het wel al besproken hebben. Zou nu idd zeker tot zondag wachten met een tweede test.
    Suc6.
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Succes.
    Houd je ons op de hoogte.

    Silly
     
  12. anne1970

    anne1970 Nieuw lid

    28 nov 2005
    4
    0
    0
    Ja uiteraard houd ik jullie op de hoogte. Gisteravond was mijn vriend bij me en hebben we t er weer over gehad. Ik kon mijn tranen niet bedwingen (oh nee he toch zwanger :( ) ik ben gewoon zo bang dadelijk alleenstaande moeder van 2 kinderen te zijn. Mijn zoontje is pas 2, ik werk fulltime. We wonen niet samen en ook nog eens een keer een uur en een kwartier rijden van elkaar vandaan. Hij zegt me niet in de steek te zullen laten maar vindt het ook niet het juiste tijdstip uiteraard. Het is mijn beslissing zegt hij en hij zal me steunen. Maarja waar hebben we t over waarschijnlijk ben ik t niet, toch?! :(
     
  13. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Goh, wat een verhaal.
    Ik hoop maar voor je dat alles goed komt. Maak je niet zo druk is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wil je bij deze heel veel suc6 wensen.
    Groetjes Nancy
     
  14. anne1970

    anne1970 Nieuw lid

    28 nov 2005
    4
    0
    0
    :D Ik ben vanochtend erg heftig ongesteld geworden. Te vroeg zelfs dat overkomt me nooit ben altijd erg regelmatig. Ik ben ontzettend opgelucht! Toch heeft deze ervaring me ook iets heel moois gebracht: nl. de wetenschap dat mijn vriend en ik straks allebei nog graag een kindje willen van elkaar als de situatie zich er voor leent. En dat maakt me blij want ik zou nog wel graag een kindje willen en dan ook helemaal voor kunnen gaan en van kunnen genieten met dit keer wel een lieve man en goede vader! Dus ik hoop over een tijdje me weer op deze site te kunnen melden als gelukkige zwangere vrouw. Ondertussen bedankt voor jullie steun en allemaal ontzettend veel succes en geluk toegewenst! Ik wens jullie voor het nieuwe jaar allemaal een gezonde zwangerschap en baby toe! :)
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Mooi toch, dat het je deze wijsheid gebracht heeft, en nu weet je ook meteen hoe jullie in de relatie reageren op onverwachte dingen zoals een ongeplande zwangerschap.
    Ik hoop dat jullie tzt snel in verwachting zijn, en een een heerlijk zwangerschap tegemoet gaan.
    Liefs Sarina.
     
  16. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig voor je.
    Nenske
     

Deel Deze Pagina