Meiden, Even een vraagje. Ik had zelf zwangerschapstesten. Van die dipsticks en gewone testen. Deze heb ik al vanaf februari.. omdat ik toen zelf wist dat ik zwanger was heb ik die testen weggelegt. Nu is mijn schoonzusje ongeveer 6 weken gestopt met de pil. Ze dacht zelf deze week ongesteld te moeten worden maar haar moeder zei dat ze het volgende week moest worden. Toevallig was ze gister bij me.. ik zei tegen haar doe eens een test.. omdat ze zich raar voelde en toevallig ook bij een waarzegger geweest die zei dat ze weleens zwanger kon zijn. of zowieso word na de zomer. Maar toen liet ik haar een test doen een dipstick test.. en ze ging plassen.. kwam gelijk rennend terug.. en waren echt 2 vette duidelijke strepen.. Daarna heeft ze een gewone test gedaan en die was negatief. Vanmorgen weer 2 testen gedaan en die waren ook negatief. Zou die ene test nou vals zijn geweest? Of zou die te lang stil gelegen hebben? of is ze mischien toch nog te vroeg?
kan met HCG hormonen te maken hebben... ze kan het beste nog een test doen over een dag of 3... dan word de HCG verdubbeld... meestal werkt het wel namelijk...