bandenpijn en harde buiken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bianca3006, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

Aug 20, 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hallo

Ik heb sinds een dikke week dagelijks last van bandenpijn (niet constant) en daarmee gepaard dan iets wat harde buik. De buik is iets wat gespannen.
    Dit is vooral wanneer ik sta, veel moet hoesten (al 2 weken verkouden) en op mijn rug lig.
    Kan dit kloppen of is dit iets wat ik goed in de gaten moet houden? Ik heb mijn urine al laten controleren en die was gewoon schoon en op mijn werk heb ik al aangegeven dat ik minder diensten achter elkaar wil/kan werken. Dus mijn werkrooster (werk met gehandicapten op een woonvorm, onregelmatig) is ook al aangepast.
    Toch maak ik me wat zorgen, weet gewoon niet goed wat ik allemaal kan verwachten aan kwalen ed in deze periode van mijn zwangerschap.

Groeten Bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Goed dat je je urine hebt laten controleren!
    Ik denk dat het inderdaad je banden zijn die je voelt, die moeten nu ok steeds harder werken nu je baarmoeder groter en zwaarder word.
    Vooral als de druk in je buik word verhoogt, dus met opstaan,lopen,hoesten en niezen worde ze flink op de proef gesteld en kunnen ze best gemeen voelen! Het kan geen kwaad!

Imke

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

Aug 20, 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    OKe, dat stelt me al behoorlijk gerust. Heel erg bedankt voor je snelle reactie!!

Share This Page