Help!! Ik weet het niet meer!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fredje, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste VK,

Ik heb vannacht iets vreselijks engs meegemaakt en omdat dit mijn aller eerste zwangerschap is (wat echt een wonder is) en ik niet weet wat ik allemaal kan verwachten wil je toch het volgende vragen;

Vannacht om 2 uur werd ik wakker! Had mega buikpijn :$..ontzettend warm en was misselijk en had buikkrampen tegenlijk,... Ben uit bed gegaan voor voor iets kouds te halen voor op mijn buik want was gloeiend heet!! Toen zakte ik door mijn benen!:$ Mijn vriend heeft me op gepakt en snel naar het toilet gebracht..Dacht dat ik erge diaree had en flink moest overgeven tegenlijk maar toch kwam er niets! Na een half uurtje (en 2x onlasting, sorry voor het detail) zakte het langzaam weg!!
    Het was echt verschrikkelijk..dacht dat het misging hoor maar het geen bloedverlies gehad!! Kunnen jullie mij raad geven? Wat kan dit geweest zijn? Ben nu zo bang dat er iets mis is!!

Moet er nog even bij zeggen dat ik er de avond van te voren ook een beetje last van had maar niet zo erg! En heb vaker in de avond last van buikpijn!!:(

Op dit moment is de pijn in mijn buik helemaal weg. Maar heb wel nog last van mijn rug, ben misselijk, een beetje zeurderige menstruatie pijn en maak me ontzettend ongerust..:(

Alvast bedankt voor het advies.

Liefs..

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

dit heeft niet met de zwangerschap te maken. Heb je wel eens last gehad van nierstenen? Drink je voldoende? Als je het precies wilt weten zou ik even naar de huisarts gaan.

Mirjam

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mirjam, bedankt voor je reactie!! Kon gelukkig gisteren al meteen terecht bij de gyn en zij zei precies het zelfde!!:D..ben helemaal gerustgestelod nu maar had er vannacht weer last van.. Wordt nu getest op blaasontsteking.. ben eens benieuwd!

Heb nog nooit last gehad van nierstenen maar de gyn zei dat het ook van de darmen kan zijn omdat ik namelijk behoorlijk last heb van verstoppingen.. Weet jij misschien of ik daar iets voor kan gebruiken??

Wacht maar eerste even de uitslag van de urine af..Hoop dat het langzaam wegzakt!

heel erg bedankt,

liefs..

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi,

voor je darmen kun je gewoon veel vezels eten, dwz bruin brood, veel groenten en fruit en veel water drinken. Eventueel in combinatie met activia yoghurt en lijnzaadolie/capsules.

Mirjam

5. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik ga het proberen..

Kan ik ook roosvice laxo nemen?? Of is dat niet goed.??

Hoop dat alles vannacht rustig blijft!!

liefs

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi,

ja roosvicee laxo kun je ook proberen.

Mirjam

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. dan ga ik dat vandaag meteen halen!!

BEdankt voor de informatie!!

liefs..

Deel Deze Pagina