Hallo allemaal, Even een vraagje ik ben 21 weken zwanger en werk in een kapsalon,nu heb ik als kind nooit de waterpokken gehad en moest vanochtend een meisje knippen,die beginnende waterpokken had,je zag nog bijna niets. Nu maak ik mij erg zorgen of dit kwaad kan voor mijn kindje?En als ik ze krijg of dat dan kwaad kan voor mijn kindje?De dokter en eigen vk zeiden beiden van niet maar blijf zo bezorgd,denk rook en drink juist niet en leef gezond,krijg ik straks zoiets.
beste fafje,tegen waterpokken wordt je niet ingeent,dus 90%heeft het in zijn/haar kinderjaren gehad maar dus niet iedereen. beste moppie1981, Bedankt voor je link,heb ik ook gelezen maar blijf het eng vinden dat ik denk o straks krijg ik het en de kleine miss ook.Miss zit ik wel weer bij die 5a10%! Bedankt voor jullie snelle reactie
Ja ben ik ook aan het doen haha waar google ni goed voor is he.Maar je leest dan weer dit en dan weer dat.Aan de ene kant denk ik hoe vaak kom je wel niet in contact met bv kinderen die al besmet zijn met het virus waarvan je het helemaal nog niet weet en kunt zien. Toevallig zei haar moeder het toen ik al aan het knippen was. En had ik het dan niet al veel eerder eens moeten hebben maarja....tis afwachten maar.