geen blaasontsteking, wel die klachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sannie1981, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

3 weken geleden heb ik een blaasontsteking gehad. ik heb hiervoor een kuur gehad en toen was het naar mijn idee even weg. afgelopen week waren de klachten weer terug. als klachten heb ik veel drang tot plassen en een beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik.
    vorige week mijn urine laten testen, was helemaal goed. donderdag weer laten testen en toen vonden ze een bloedspoortje en dus hebben ze het op kweek gezet. vandaag gebeld en het is gewoon goed, geen blaasonsteking dus.

maar horen die klachten dan gewoon bij de zwangerschap? ben inmiddel ruim 15 weken zwanger. merk vooral aan het einde van de middag dat ik een meer opgeblazen gevoel krijg en meer plasdrang.

groetjes,

Sannie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sannie,

aan het eind van de dag gaat je baarmoeder met kindje meer hangen aan de banden en op je blaas. Het klopt dus wel dat je er aan het eind van de dag meer last van hebt. Het is wel een vervelende kwaal, want je kunt er wel de hele zwangerschap last van hebben... Je moet wel goed in de gaten blijven houden dat er niet stiekem toch weer een infectie komt, want doordat je door de ligging van je blaas vaak ook niet goed uitplast, kunnen er bacterien nestelen. Dus helaas is er neit zoveel aan te doen ben ik bang, behalve goed drinken, vaak plassen en even een minuutje rechtop blijven zitten daarna, en bij toenemende klachten toch je urine weer laten nakijken.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina