harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    kan het kwaad als je vaak harde buiken hebt? en zo ja waarom?

2. Niet meer actief

In principe kan het niet zoveel kwaad, ze kunnen alleen overgaan in weeen en da's minder natuurlijk...

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ik heb eens gelezen dat als je een harde buik hebt het voor het kindje voelt alsof je hem een hele stevige knuffel geeft. Dus ik zou me niet zo'n zorgen erom maken.

Ikzelf heb sinds het begin van mijn zwangerschap (laten we zeggen vanaf 16 weken) harde buiken. De ene keer meer dan de andere keer. Betekent dat je het rustiger aan moet doen (wat ik dus absoluut niet kan!).

Liefs,
    Daphne

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Het ligt eraan hoeveel harde buiken je hebt. Ik heb vanaf de 20 weken heel de dag door harde buiken. Een teken dat mijn lichaam het rustiger aan moest gaan doen. Toen ik gestopt ben met werken is het wel ietsjes minder geworden. Wanneer je een harde buik hebt, moet je wel even rustig gaan zitten, het is de bedoeling dat het zakt. Want doet dat het niet en heb je de hele dag door harde buiken dan kunnen deze overgaan in weeen. en dat is nog niet de bedoeling.
    groetjes sandra

5. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    Bij mijn zoon die nu 3 is had ik veel harde buiken in het zieken his zagen dat bij elke harde buik de hartslag flink daalde bijna tot nul ze hebben hem ook gehaald met 26wk 6dagen omdat hij het waarscheinlijk niet had overleefd .

achteraf had ik zo iets van mijn eigen lichaam wou gewoon mijn baby vestoten heel raar,maar dit hoeft niet bj iedereen zo te zijn als je,je zorgen maakt bel de vk dan op.
    groetjes sofaan

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Harde buiken zijn in princiepe niet erg!
    Je moet het alleen wel serieus gaan nemen op het moment dat ze pijnlijk worden of als je er meerdere per uur hebt! Dan is het echt hoog tijd om rustig aan te doen! En natuurlijk even VK inlichten.

Deel Deze Pagina