Hoi allemaal, Ik wil graag even mij ei kwijt...ben vandaag zo onzeker. Morgen gaan we voor de eerste keer naar de VK. Even op voorbereiden..dacht ik...en voordat ik het wist zat ik op informatiesites over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, miskramen etc. En natuurlijk zijn daar altijd aanwijzingen te vinden die je op jezelf kan betrekken. Bij ons in de familie is sprake van endometriose en ik heb tijdens mijn jeugd last gehad van een ontsteking, ws aan de eileiders, maar dat wist men niet helemaal zeker. Ik hoop dat we morgen een echo krijgen en we wat meer zekerheid hebben, maar dat hangt van je VK af, misschien krijgen we pas een echo met 11 of 12 weken. Afwachten dus...in elk geval is het fijn om het even op te schrijven. liefs Lynda
ja meid dat is het slechtste wat je kunt doen, vanalles op internet opzoeken, daar zijn zoveel vergelijkbare dingen als die van jou, maar op zoveel punten net even iets anders (waar je dan overheen kijkt) en dat je zo ontzettend onzeker maakt. en idd de echo ligt aan je VK, je zou kunnen zeggen dat je zo onzeker bent en graag een echo zou willen, misschien helpt het. Je kunt ook liegen en zeggen dat je totaal niet weet hoelang je zwanger bent, dan krijg je een termijn echo maar daar zou ik persoonlijk zelf niet voor kiezen. suc6 morgen!
hoi Lyndia, ik ben precies zo als jou. Ik heb 9 jan. mijn eerste echo. En ik weet echt niet hoe ver ik ben, dus ik krijg dan wel een echo. Ben ook super bang, nu al. Heb ook op internet vanalles opgezocht. Maar ik ga mezelf nu niet meer gekmaken, helpt toch niet. Heel veel succes morgen. En laat ff weten hoe het ging.
Liegen is idd geen optie voor me, dat kan ik absoluut niet. Kan wel toelichten hoe ik me voel, met de ontsteking en dergelijke, misschien dat ze er dan eerder voor kiezen om toch een echo te doen, en met kerstgedachte in het achterhoofd. Ik sluit alle "nare" pagina's ook af, ga er niet meer op kijken, dan voel ik me vast snel beter! Dank jullie wel voor de reacties, ik laat zeker weten hoe het is gegaan. liefs Lynda
Hier nog iemand, ik heb volgende week mijn eerste echo en ben soms best onzeker. Je leest op internet en ook soms op dit forum hele vreselijke dingen en dat is niet best voor je gemoedsrust....... Mona
Nou, het heeft even geduurd maar ik zou nog laten weten hoe het is gegaan. Het was een heel leuk en goed gesprek. We hebben geen echo gehad, maar dat komt volgende week vrijdag. Wel heeft ze zoveel toegelicht dat ik me niet meer zo druk maak. Al met al wel een hele geruststelling! liefs Lynda
Het fijne van dit forum vind ik wel dat het bij het merendeel heel goed gaat! Probeer ook te kijken naar die dingen want je kunt jezelf idd helemaal gek maken met al die negatieve berichten