Na aanleiding van de genante en memorable momenten tijdens de bevalling, heb ik dit topic maar geopend. Ik heb smakelijk gelachen om alle verhalen. Ik ben vast niet de enige die zich tijdens de zwangerschap al heeft misdragen of iets dergelijks. En als dat wel zo is dan wordt het erg rustig in dit topic, maar het valt te proberen! Dit kan zijn van lucht laten 'vliegen' op openbare plekken, uitvallen tegen mensen, spugen in de supermarkt.. etc. Dus kom maar op met alle verhalen!
Ik zal even het spits afbijten met wat ik vanmorgen heb meegemaakt; Zo had ik vanmorgen een afspraak bij de verloskundige. Dit was een invaller en echt een heel naar betweterig vrouwtje van 200. Een echte rimpelsauriër. Ze las me de hele tijd de les en nam het mij kwalijk dat ik in het begin van mijn zwangerschap het gerookt, geblowed en gedronken. Maar goed, het was heel niet gepland en ik had dan ook GEEN idee dat ik zwanger was. Nadat ik dit wist (na 3 weken) ben ik onmiddellijk gestopt met alledrie de zondes. Toch ook best knap. En daarbij kwam ik daar niet voor, deze fase had ik allang gehad!!! Op het eind zei ze: Ja mevrouw, al met al heeft u niet een zwangerschap die een vrouw zich kan wensen (n.a.v. veel braken, vermoeiheid, maagzuur) En ik viel uit tegen haar: 'JOHH, echt!? Bent u voor deze conclusie nou zolang naar school geweest?.. Al met al is deze uitspraak ook het enige waar ik een beetje mee kan inkomen. Ik heb echt mijn tijd VERNEUKT hier... ADIOS!' Zo ben ik dus helemaal niet!! Maar ineens knapte er wat.. en dat in combinatie met mijn hormonen.
Ik was een paar weken geleden niet lekker en moest medicijnen halen en naar de hap enzo, eindelijk eenmaal thuis kwam ik binnen en moest ik direct naar de wc om over te geven. Toen plaste ik op hetzelfde moment in mijn broek Ik denk dat ik binnenkort wel een genant verhaal heb over in mijn broek plassen, in het openbaar, want ik haal het steeds maar net en junior vind mijn blaas super interressant volgens mij, er staat continu druk op! Koken is een beetje een opgave op het moment. Ik vergeet de helft te koken, rijst bijvoorbeeld. Is alles klaar, bedenk ik me ineens dat ik helemaal geen rijst heb gekookt. Gaat lekker.
WAHAHAHAHA! Ik moet gelijk even denken aan afgelopen zaterdag....Mijn vriend en ik waren uit eten. Het was behoorlijk druk in het restaurant. We hadden het toetje op en ik voelde dat er wat lucht bij mij uit moest....Ik dus tegen mijn vriend gezegd dat ik naar huis wou. Ik stond half op en ....tja....met behoorlijk wat lawaai liet ik een wind..... Kon het echt niet meer tegenhouden. Er zaten mensen achter ons en volgens mij moesten die wel wat gehoord (geroken?) hebben. Dus ik schoof mijn stoel maar naar achteren. Gelukkig maakte dat eenzelfde soort geluid. En maakte dat ik weg kwam uit dat restaurant...
Ha! Ik vind dit nu al leuk! Bij mij valt het nog mee maar ik heb dan ook nog een behoorlijk aantal maanden te gaan. Ik heb wel erg last van de hormonen en ben ook op het werk ENORM tegen iemand uitgevallen.. iedereen zat met open mond te kijken en ik maar schreeuwen.. diegene zegt helemaal niets meer tegen me en heeft zelfs nog bijna z´n ontslag gekregen
Geen grappige maar wel een moment wat ik niet snel zal vergeten, me man en neef ook zeker niet Ik was toen rond de 3maanden zwanger en had eigenlijk nergens last van die ochtend/middag was rond 12e ongeveer.. we gingen met de auto naar IJmuiden toe. Me neef zei ''mag ik voor in zitten want ik heb last van wagen ziek'' Ik heb daar normaal nooit last van dus liet ik hem voor in zitten. Nou wij dus rijden, werd onderweg misselijk, had al zoeen wagenziek pilletje in genomen wat dus achter af niet hielp, we waren al in IJmuiden en bijna bij me vader waar we dus heen gingen. En toen was het opeens ''Sorry!'' Kots kots.. je raad het al hele achterbank incl mezelf helemaal onder. Man nog vragen of hij moest stoppen ofzo, maar dat wilde ik niet. Nou opgegeven moment waren we bij me vader, vond het vreselijk om uit te stappen, want iedereen keek zo naar me omdat ik zelf ook onder de kots zat nou wij naar boven (vader woond in een flat) ik schone kleding aan, en man ging de auto schoonmaken hij kan daar gelukkig goed tegen en had het echt goed schoongemaakt, je rook ook niks enz :O en voordat we weer terug reden had ik me neef ff duidelijk gemaakt dat hij deze ronde achterin ging zitten en ik voor in.. nou bleek hij dus helemaal geen last te hebben van wagen ziek want hij had nergens last van (ook de keren daarna niet) Dat was dus een dag wat we niet meer zullen vergeten elke keer als ik sorry zeg maakt me man een grapje van ''je gaat toch niet kotsen he?!'' XD dat was trouwens ook de enige keer dat ik in me zwangerschap had overgeven
Ik laat echt onwijs veel scheten nu ik zwanger ben! Ik ben soms bang dat ik op zal stijgen van m'n stoel Zelfde toen ik met mijn vriend in bad zat, het was net een compleet bubbelbad! En stinken! haha ik heb volgens mij mijn vriend het bad uit geblazen
Hahaahahaha moet er gewoon van huilen Ik ben enorm veel aan het boeren overal het is gewoon niet meer normaal kan er niks aan doen het komt er gewoon uit Zo had ik dat ook onder werken was aan het praten met mijn client en burrrp hij kwam er zo uit onder het kletsen schaamde me rot maar gelukkig kon ze er wel enorm om lachen
Waha! Hier ook ontzettend last van winderigheid en boeren, niet normaal! Gister nog de slappe lach gehad omdat mijn vriend echt 15 minuten heeft staan wapperen met het dekbed Boos dat ie was! Ik had het niet meer, kreeg spontaan bandenpijn
Hahahaha, geweldig deze verhalen! Kan zelf zo ff niet iets bedenken vanuit m'n zwangerschap, mocht me iets te binnen schieten, dan zal ik het plaatsen. Ben trouwens wel na de bevalling flink tekeer gegaan tegen de verpleegkundige uit het ziekenhuis. (jong ventje met oorbelletje en net van school). Hij vertelde dat ik langer in het ziekenhuis moest blijven vanwege een te hoge bloeddruk. Vond het allemaal maar onzin en wilde gewoon naar huis, was het zat!! (was al een dag eerder opgenomen dan gepland...moest onverwachts blijven)... zat hem totaal af te katten! tja...ze zullen (hopelijk) wel wat gewend zijn met al die kraamvrouwen, al die hormonen. ben trouwens normaal nooit zo... haha.
hier tijdens mijn zwangerschap ook veel boeren.. en ik had een stunt toen we in de auto zaten.. hadden boodschappen gedaan en ik werd misselijk naja had ik wel vaker, gingen nog naar een winkel, ik zeg tegen mn vent uhm kun je ff ergens stoppen want volgens mij gaat het niet goed, dus vent een woonwijk in gereden. En Net te laat gestopt, we waren nog geen 100 meter in de woonwijk of ik pleur de deur open en waffff daar lag mn hele maag in houd, hebben daarna nog een keer moeten stoppen om nog meer te lozen hahahaha. en de mensen maar kijken... ik schaamde me dood.. verder niet echt veel gehad geloof ik.. zodra ik wat herrinner dan typ ik het hier.
hihi Lautje, daar kan je echt niks aan tegenhouden als je moet spugen!! Ik heb manlief toen ik net zwanger was allerlei dingen in huis laten doen, zoals 's nachts een deur inhangen omdat het me irriteerde dat die deur er niet in zat. Arme jongen sjokte maar naar boven want met mn hormonen viel niet te redeneren... verder valt het nog wel mee volgens mij...
Opzich vallen de hormonen hier nog mee, maar ik heb het 1x wel heel erg gehad, we waren even weggeweest en vraag of we nog naar de winkel moeten, zegt mannetje nee hoeft niet, komen we langs winkelcentrum, gaat hij toch ineens naar de supermarkt, en hij had net genoeg voor een pakje shag bij zich (geen pasje bij ons), ik helemaal overstuur, want als hij nou had gezegt dat hij wel naar de winkel moest had ik nog een toetje kunnen halen. mannetje zegt, dan halen we pasje op en dan gaan we nog even terug, ik zeg nee dat hoeft niet. mannetje weer, we gaan het halen en je kan me er niet van weerhouden. dus thuis laat ik de jas aan en wacht totdat we terug gaan, gaat mannetje rustig achter de pc zitten, alsof we klaar zijn. ik dus weer helemaal overstuur en in tranen en moest toch wel een toetje komen hoor pffft wat ben ik blij dat ik dit soort dingen niet vaker meemaak (vooral voor mannetje )
@dina oh zo een ken ik er ook ik om half 2 s'nachs manlief wakker maken.. schat wil je ff naar het tankstation rijde? ik heb zin in een mars en die hebben we niet meer.. hij heeft het gedaan.. lief he voelde me zo schuldig achteraf
Hier komt de ongecontroleerde winderigheid weer opzetten, het einde begint te naderen, maar dit vervelende kwaaltje komt er weer bij..... Zo zaten we gisteren op de bank, moest ik niezen, floept er meteen een windje mee, manlief lag weer eens dubbel.... (heel ongelooflijk, maar mijn man die laat nooit maar dan ook echt nooit scheetjes in mijn/andermans bijzijn, zoals de meeste wel doen, al 9 jaar lang niet, dus dit zal vast ook niet meer komen) Dit gebeurde dus ook vorige week in de winkel.... gelukkig was er niemand te bekennen.... Vind het erg genant....
Ik ben af en toe ook zo onredelijk waar ik later spijt van heb. Maar op dat moment heb ik zo het gevoel dat ik in mijn recht sta!! En soms zit ik te janken en dan zeg ik tegen mn man: Ik weet ook niet waarom ik huil, er is niks maar ik voel me zo verdrietig!!! Haha... nu kan ik erom lachen maar op zo'n moment voel ik me echt mega verdrietig...