Bang dat het wer mis gaat

Discussion in 'Zwangerschap' started by Claud26, May 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claud26

Claud26 Nieuw lid

May 20, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik ben nieuwe hier en net weer zwanger 5 weken. 2 jaar geleden door de pil heen zwanger wat hlaas uitliep op een miskraam.
    Nu wel samen besloten te stoppen en er voor te gaan. Alleen beetje bang dat het weer mis gaat ben ik wel. Iemand hier ervaring mee??

liefss

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    hier helaas al enkele keren ervaring met een miskraam..

voor mn zoontje heb ik 2 misrkamen gehad..

nu in februarie gingen we voor een 2e.. na 1 maand weer zwanger geraakt.. helaas liep dat weer uit in een miskraam..

nu weer terug zwanger.. t waren 2 vruchtzakjes vorige week.. vandaag echo gehad een eentje was al gestopt.. vrijwel niet meer te zien op de echo.. de andere was gelukkig wel gegroeid... maar de gyn was nog steeds niet zeker of t hartje nou wel of niet klopte.. dus zit nog wel ff in een spannende periode..
    ik ben hier sowieso pas opgelucht als ik over de 15 weken ben.. aangezien de eerste met 15 weken mis ging..

hopen dat alles goed gaat voor jullie!

3. arije78

arije78 Lid

Aug 20, 2008
    86
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Zutphen
    Heb zelf ook 1 miskraam gehad ben nu weer zwanger en in het begin was ik ook erg bang dat het weer mis ging ik heb met 7 weken een echo gehad en het hartje klopte maar toch je blijft de angst houden toen 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit maar toch bleef ik voorzichting. Na 20 weken begon ik steeds meer vertrouwen te krijgen dat het goed ging we hebben met 27 weken nog een 3D echo gedaan en dat was voor mij echt de stap dat ik zag dat alles goed was met ons kleintje.
    Ben nu 38 weken dus de laatste loodjes.

Ik hoop dat bij jullie nu ook alles goed gaat.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook bang voor een tweede miskraam.
    Vorig jaar maart een VMK met 6.1 weken. Het was een opluchting om over die termijn heen te zijn, maar ben er nog steeds niet gerust op.
    Ik vraag me ook af of dat wel gaat komen, denk ook dat die zorge er "gewoon" bijhoort (helaas zou ik bijna zeggen...)

Share This Page