ik ben 2 weken geleden bevallen en bloedverlies werd al snel minder. had nu al 2 dagen geen bloedverlies maar vandaag ineens weer best veel, voelde met opstaan het gewoon lopen, sorry voor de uitleg zo. is dit normaal dat het van 2 dagen niks naar ineens weer vloeien gaat. heb ook gelijk pijn in mn buik en hoofdpijn net als bij een menstruatie zeg maar, had ik voor de zwangerschap ook last van trouwens. dit is trouwens mn 4de kindje weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben.
Hoi Wendy, het kan zijn dat je net even wat drukker bent geweest de dag ervoor. Dan zien we vaak dat vrouwen ineens weer even meer vloeien. De wond van de placenta kan wel tot 6 weken wat blijven vloeien en als je bv niet goed kunt ontlasten of plassen of je bent druk geweest kan je baarmoeder nog wel eens iets geirriteerd raken waardoor het weer wat bloed. De klachten die je erbij hebt kunnen ook te maken hebben met je drukke gezinsleven. Aanpasen kan lichamelijk toch altijd wel even duren hoor. Ik hoor in ieder geval niets verontrustends. Denk aan jezelf. groetjes Brigitte