Wie wil het graag weten wat het wordt en wie laat het een verassing zijn? Ik ben zelf nog aan het twijfelen...
Voor ons nog steeds een verassing. Veel mensen vragen wel of we weten wat het wordt en geloven het dan ook nog niet als je zegt dat je het geslacht niet weet. Hopelijk weten we het heel snel. Groetjes Inge
Ik weet het ook al het word een jongen ... Althans dat denken ze... Wat denken jullie trouwens heb een foto in mijn foto album staan... Ik hoor het wel....
Als het bij ons eenmaal zo ver is, dan zal het heeeeeel moeilijk zijn om het een verrassing te laten, maar ik denk dat ik dat het liefste wil. Hahaha, ik moet nog maar zien of ik zo sterk ben tegen die tijd!
hoi, ik wil ook graag weten wat het wordt we hebben al een zoon dus we hopen op een meid want ze zeggen als je van allebei wat heb hbe je een rijk gezinnetje! maar ik zou ook blij zijn als het weer een jongen wordt hoor! kus patricia
Wij weten het misschien morgen...maar probeer het wel een verassing te laten zijn voor alle andere mensen, zal niet meevallen groetjes
Mijn vrien is into Kluun : het is geen verrassingsei ! dus hij wil het graag weten, mij maakt het weinig uit en dus gaan we het tzt door een echo laten bepalenl
Ik weet het ook, ben het met Kluun eens hoor! Voor ons is de verrassing al groot genoeg hoe de bevalling zal gaan, hoe het eruit ziet, voelt, ruikt, geluid maakt enzovoort. De omgeving weet niets! En dan houden we zo, want tja, dat is toch het enige dat de omgeving wil weten: Wat is het, hoe heet het en wanneer mag ik het komen vasthouden.....
Beide antwoorden eigenlijk. Wij willen t heel graag weten, maar kunnen tot nu toe ons geduld bewaren. We hebben wél n 3/4d echo thuis liggen waar t geslacht op staat. Hoe bedoel je jezelf treiteren hihihi. Ach.. en nog een dikke maand, dan weten we t ook toch?