Hoi, Misschien is het stom dat ik deze vraag stel,maar regelmatig lees ik dat mensen last hebben van harde buiken,hoe voelt dat,volgens mij heb ik er nog nooit last van gehad,wel dat de kleine de billentjes ophoog duwt,dan wordt me buik idd ff goed hard,maar ik neem aan dat dat niet met harde buiken wordt bedoeld...is het raar dat ik daar helemaal geen last van heb? Groetjes,
Hallo Toet, Harde buik, dat voelt aan alsof ze je buik met een fietspompje opblazen en dat ie op knappen staat, het komt en het gaat weer weg. Het is absoluut niet raar als je dit niet hebt, het is een mogelijkheid maar niet iedereen heeft dit, maar zo te lezen heb jij er ook last van als die kleine zijn billen omhoog duwt. Veel succes met je bevalling ik zie dat je nog maar eventjes hoeft Groetjes Monique76
Niet iedereen heeft er last van. Elke zwangere heeft ze, maar hoeft het niet te merken. Mijn buik wordt in elkgeval keihard bij een harde buik. Soms doet het pijn en straalt het uit naar mijn rug. Sommige harde buiken doen niet pijn.
Bij mij voelen de harde buiken allesbehalve prettig aan. Kan ik best omschrijven als... Begint met het gevoel dat ik hevig moet plassen, dan wordt m'n onderbuik hard en de rest volgt. Beneemt me nu al de adem en bewegen wordt onmogelijk eens die buik volledig hard staat. Dat belooft voor binnen enkele weken/maanden Maar heb het allemaal al meegemaakt en vond de harde buiken pijnlijker en lastiger dan de eigenlijke bevallings- en ontsluitingsweeën. En veel liever een harde buik dan krampen aan m'n darmen!