hebben jullie dat ook? dat je smorgens wakker word met een soort van harde buik? ik voel dan precies mijn kindje liggen... heel gek hoor.... en als ik op me rechterzij heb gelegen ligt het kindje behoorlijk rechts en als ik linkerzij heb gelegen ligt het kindje links... hihi vind het wel grappig hoor... hebben jullie dat ook?
grappig is dat eigenlijk he.... soms voelt hetw at pijnlijk maar eigenlijk is het meer dan leuk! hihi
Hoi! Ik heb het s,avonds en smorgens als ik wakker word en vind het niet echt prettig voelen eigenlijk zo,n harde buik. Vooral als je een andere kant op draaid lijkt alles in de weg te zitten, dus echt grappig vind ik het ook niet. Heb jullie eenige idee waarom die harde buiken zo smorgens en savonds op komen zetten. Heb er de laatste weken erg last van. Groetjes Anna
ja heb ik ook last van en sinds vandaag beetje last van zeurderige pijn onderin , beetje menstruatiepijn achtig maar oko weer iets wat ik niet kan omschrijven. voor mn gevoel moet ik me nu "echt"rustig houden (ben nogal een druk persoontje ben t liefst de hele dag bezig )maar dat gaat nu echt niet moet volgende week op controle
hahaha jah het kan idd oko een vervelend gevoel zijnhoor, oko dat herken ik! maar vind het wel erg leuk om te voelen hoe me kleintje ligt... maar hoe het komt weet ik ook echt niet! vraag het me ook wel af!
Ik heb constant harde buiken Moet zowiezo al plat liggen en het gaat goed als ik op m'n zij lig. Maar als ik het durf van me op m'n rug te draaien is het van dattum. En onder de douche, phoeh!