waneer hadden jullie het gevoel dat je zwanger was?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zara06, Jan 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zara06

zara06 Actief lid

Jan 18, 2007
    160
    0
    16
    ik heb 3 testen gedaan en was positief maar,heb ook wel syptmen soms veel soms bijna niets..volgende week me eerste echo gaan ze kijken hoever ik zwanger ben.
    Maar ik voel helemaal niets of ik voel me niet zwanger!
    is dat normaal komt dat nog? of is dat pas als je verder zwanger bent :(:

2. Hester

Hester Niet meer actief

Bij vanaf een week of 16, toen begon ik de baby te voelen en verdween de misselijkheid. Nu ik ook echt een buikje begin te krijgen, is het gevoel er echt helemaal :D

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Bij ongeveer 6, bijna 7 weken begon ik me pas zwanger te voelen. Ik werd toen meer misselijk en ik voelde me anders,

Ik denk dat het normaal is dat je eerst nog niks voelt. Niet iedereen heeft ook last van symptomen. Ik had bijvoorbeeld geen last van mijn borsten, en ook de misselijkheid was soms wel aanwezig en soms niet. Ik ben nog nooit zo erg misselijk geweest dat ik moest overgeven.

Een positieve test is echt voldoende hoor, je bent dan echt zwanger.

maar ik snap je onzekerheid.

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen zwangerschapsverschijnselen. Ik voelde me vanaf het begin prima, geen enkele 'bijwerking'. Dit maakte me in het begin erg onzeker of het allemaal wel goed was. Maar wat ik heb geleerd is dat je niet alle verschijnselen hoeft te hebben, iedereen is anders. Ik voelde me pas echt zwanger na de eerste echo (na ruim 11 weken) toen was het pas werkelijk. (ondanks dat ik geen bijverschijnselen had) Het hoeft dus niet dat je van alles hebt! Aan de ene kant moet je blij zijn want als je dat af en toe hoort is dit wel erg fijn aan de andere kant weet ik dat het je erg onzeker kan maken. Maar met de weken wordt het beter echt waar! Op het moment dat het 'echt' tot je doordringt kan niets stuk!

Nu de kleine al erg schopt geniet ik met volle teugen. (Dit was vanaf week 17!)

Suc6 bij de Echo! (Laat nog even een berichtje achter hoe het was...?)

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    toen ik onze uk had gezien en gehoord bij de eerste echo

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

idem

7. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik voelde me meteen vanaf het begin al zwanger. Mijn borsten deden zo'n zeer dat ik niet eens op mijn buik kon liggen en daarnaast had ik een beetje last van ochtendmisselijkheid. Maar al snel hielden al die kwaaltjes op en had ik nergens last meer van, vanaf week 8 ongeveer. En dan ga je je wel zorgen maken... maar goed, zolang er niks uitkomt, zal het wel goed zitten denk je dan.

Als je inderdaad de echo hebt gehad en het hartje hebt horen kloppen dan besef je het pas goed. En sinds 15 weken voel ik het kindje ook bewegen, heel vroeg al! Maar echt geweldig!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    begin me ook nu pas zwanger te voelen. had 5 testen gedaan voor ik het wilde geloven omdat ik bijna geen symtomen had en pijnlijke borsten had ik al helemaal niet
    nu begin ik misselijk te worden vooral in de ochtend is het heel erg, en zodra me maag leeg is.
    en me tepels lijken wel in de fik te staan.

dus meid geniet er van dat je geen klachten hebt, je gaat je vanzelf zwanger voelen als ze erger beginne te worden

9. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Rond mijn 6 weken toen ik super misselijk begon te worden :D
    Toen deed iedere minuut van de dag me eraan denken dat ik zwanger was(was ook constant misselijk)

10. Framboosje

Framboosje Actief lid

Oct 17, 2005
    259
    0
    0
    Ik voelde het vanaf ik 1 dag overtijd was...een gevoel.

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik had het pas toen ik de kleine voelde schoppen... en toen zelfs nog als ik smorgens wakker werd moest ik nog ff wennen hihih .... gek he :D

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfoei, ik ben dus niet de enigste dier weinig tot niks voelt... Ik vrees dat mijn tijd nog gaat komen, maar nu voel ik me verre van beroerd! :D Alleen af en toe wat moe, maar daar heb je het mee gehad... Gisteren nog een testje gedaan (had ik nog liggen... :oops: ), maar ik was toch echt nog zwanger, hihi....

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik wist het al voordat ik een positest in mijn handen had, maar kon het niet geloven..

pas met 8 weken toen ik echo kreeg, drong het tot me door, en toen ik met een vriendin babykamers stond te kijken..had ik van jeeee ik word mama ;)

14. jacha

jacha Lid

Oct 25, 2006
    21
    0
    0
    hoi

ik geloofde nooit dat ik zwanger was en nu nog geloof ik niet dat hier straks een klein babytje in huis is wat van ons zelf is, heb mij nog weinig tot niet zwanger gevoeld, komt ook wel dat ik geen giga grote buik heb wel voel ik mijn kleintje hoor maar dan nog is het èèn en al ongeloof.

groetjes jacha

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Echt zwanger voelde ik me pas toen ik de kleine voelde schoppen en ik echt een buikje kreeg! Dat was rond de 18 weken pas! Tot die tijd voelde ik me eigenlijk helemaal niet zwanger...

Ik was er wel veel mee bezig met het zwanger zijn maar het echte gevoel kwam pas veel later!

16. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Idem dito (bij 11 wkn)

Share This Page