Ik heb vandaag last van steken in mijn onderkant ik voel continu een zeurend pijn onderin soms, en voel het ook bij mijn schaambot wie heeft er ook hiervan last?
Heel herkenbaar, ik heb de afgelopen dagen ook extreem veel last. Steken en brand gevoel in de liezen, pijn als ik mijn benen op til.... Heb dit al eerder gehad en toen was het met een paar dagen weer weg getrokken, nu hopelijk ook!
Heb ik ook al sinds dat ik zo´n 25 weken was veel last van, bij de eerste had ik het ook maar wat verder in de zwangerschap. Volgens de gyn heel normaal, maar wel vervelend..
Ik ben eind januari uitgeteld, (SOEPKIP) en wanneer ben iji uitgeteld en is dit je eerste kindje? Die steken voelen niet fijn het voelt echt of er gewicht van onderin hangt een druk gevoel ik denk dat de klein boy zich heeft omgedraaid...
Ik heb het ook al een aantaal keer gehad en volgens de VK komt het door dat de baby op de baarmoederhals drukt en aan het indalen is. Nu heb ik er ook weer veel last van, de baby is nog verder ingedaald. Het hoort er dus helaas bij dames....
Ik heb er ook veel last van, al een aantal weken.. Volgens mijn huisarts heeft het te maken met t week worden van het bekken.