misselijk...........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door terperlientje, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. terperlientje

12 nov 2006
    10
    0
    0
    Hoi Meiden.

Ik hoor er eigenlijk niet veel die veel klachten hebben in de eerste maanden van de zwangerschap. Ik zelf wordt er letterlijk niet helemaal goed van hoor. Ben nu al 2,5 e week alleen maar misselijk van sóchtends tot sávonds. Heb wel trek in lekkere dingen terwijl ik misselijk ben trouwens. Heel veel last van mijn darmen (spatische darm) en in een keer weer last van mijn astma ( had ikk al meer als een jaar niet) Ik raak er een beetje gefrustereerd van soms dat ik me nooit meer eens even goed voel. Wist natuurlijk van te voren dat ik me niet goed zou kunnen voelen maar toch........ Alles waar ik jaren last van heb gehad zoals vermoeidheid, spastische darm en misselijkheid komt nu twee keer zo hard terug. Had er zo hard voor gewerkt om er vanaf te komen. Sorry hoor moet het even kwijt dus dacht schrijf het op. Heeft nog iemand een idee tegen de misselijkheid?
    Ben aan de ene kant wel blij dat ik niet hoef over te geven maar dat het heel de dag tot in je keel zowat zit is zeker ook geen pretje (sorry niet smakelijk).

Liefs

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik herken het helemaal. Helaas kan ik je geen goed voorbeeld geven want ik heb nog steeds overal last van. Vanaf het begin heb ik me steeds voor een paar dagen ziek moeten melden. Al vrij vlot ben ik korter gaan werken (tot 3 uur) en later halve dagen. Vanaf mijn 27ste week zit ik volledig ziek thuis. Geen pretje dus, zo'n zwangerschap.
    Toch komt er een einde aan en is het nog steeds de moeite waard.

Het enige advies dat ik je kan geven is vaak kleine beetjes eten en pak zoveel mogelijk rust. En blijf hopen dat het met 13 weken voorbij is en je een super tweede trimester ingaat! Dat gebeurt bijna altijd dus leef daar maar lekker naar toe.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

alles wat jij opschrijft heb ik ook gehad de eerste 12 weken. behalve de misselijkheid. mijn spastische darm was spastischer dan ooit te voren en de moeheid was niet normaal kon staande slapen. Ik ben astmapatient en kreeg ineens vreselijk veel last van mijn allergieen. zelfs zo erg dat mijn stoffen bank nu de deur uit is.

bij mij is het vanaf week 14 geleidelijk minder geworden, nu voel ik me energieker en mijn darmen gaan redelijk. En allergie ook.

Vooral de eerste periode reageert je lichaam heel heftig.

Deel Deze Pagina