Goede morgen Verloskundige. Ik zit met iets en wilde jullie wat vragen. Ik heb een onregelmatige cyclus sinds ik na mijn derde kindje na een derde keizersnede s heb gehad. Dit zijn de data s waar ik mijn menstruatie s heb gehad.( van de laatste drie maanden) Ik ben ook niet aan de pil of iets dergelijks. 14 augustus 2011. 23 september 2011. 24 oktober 2011 14 november is nu drie weken na 24 oktober en hier heb ik alleen maar bruine afscheiding gehad en geen slijm en geen rood bloed. Nu komt mijn vraag kan het een innesteling zijn geweest? Ook was ik die dag best wel duizelig En mijn cyclussen zitten op 5 a 6 weken wanneer kan ik een zwangerschapstest doen? Of is dit een wel een soort menstruatie geweest? Nu wat ik nu voel is ook of ik steeds iets voel lopen maar dat is ook geen slijm maar meer iets nattig wat af en toe op mijn papier zit en doorzichtigs is. Ik hoop dat u mij iets kan vertellen. groetjes van Hippe1975 Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraagjes
hoi als je geen rood bloed bent verloren ben je niet ongesteld geweest. Als je cyclus tussen 5 en 6 weken zit zou ik nu ook na ongeveer 5,5 week na 24 oktober een test doen. Dat kan dus volgende week. Mirjam
Hoi Mirjam. Bedankt voor uw reactie. U bedoelt waarschijnlijk na 24 november testen? En denkt u dat het miss toch een innesteling is geweest? Ik zal volgende week een zwangerschapstest doen dan weet ik het zeker. Alvast bedankt en groetjes van Hippe1975
hoi ja, ik bedoel vanaf 24 oktober gerekend ruim 5 weken nemen en dan testen. Je weet altijd pas achteraf of het een innesteling is geweest, maar het zou kunnen ja. Mirjam
Hoi Mirjam. Heel erg bedankt en ik zal het laten weten of ik zwanger ben ja of nee. Groetjes van Hippe1975