Pffff...soort van spierpijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ukoldaatje, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hoi Hoi,

Herkennen jullie dit?

Ik heb rondom mijn buik, die hughe is:), en ook op die hoogte in mijn rug, een soort van spierpijn, ook als ik niets doe.

Heb BI maar dat zit veel lager natuurlijk. Zou ik verkeerd ademhalen (zit weer aan de puffer, heb astma)? Zou ik die voelen?

Beetje weeiig gevoel bij bovenbenen, slap gevoel.

Afgelopen zondag heb ik hele dag veel gemene steken gehad rondom mijn liezen en buik.

Voel me nu ook heel opgeblazen, alsof mijn maag krap zit.

Kortom voel me lamlendig.

Herkent iemand dit rond deze termijn?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

hoi

klinkt als bandenpijn, zeker als je buik al flink is kan ook je rug al zeer gaan doen.
    Dat komt doordat je buik aan je rugspieren gaat hangen.
    Probeer een goede houding te houden en niet met een holle rug te gaan lopen dit maakt het vaak ook erger.
    Als je bi heb net als ik heb je waarschijnlijk ook fysio, hij/zij heeft hiet ook als het goed is wat tips en oefeningen voor.
    Sterkte en sucses

groetjes paula

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ja klopt heb zo ook weer therapie voor de BI. Heb vandaag dus voor het eerst die pijn vanuit mijn rug doorgaan naar voren.

En een licht menstruatie gevoel, niet hetzelfde, maar erop lijkend.

Ga zo maar eens aan haar vragen wat ik eraan kan doen.

Ik wist niet dat je ook bandenpijn kon hebben vanuit je rug. Maar klinkt logisch, de buik groeit, je rug moet dat opvangen.

Voel me gewoon pffff...nu.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Snap ik dat pfff gevoel;)
    ik loop ook vanaf de ongeveer 16 weken bij de fisio voor bi maar terugkijkend had ik hier al veel vroeger last van.
    Ja dat menstuatie-achtige gevoel is groeien van je baarmoeder en dan gaan je spieren even in protest die moeten weer wennen zeg maar.
    Komt goed de fysio heeft vast goede tips heeft mij ook erg geholpen.
    Kop op en denk maar zo als je het even niet zo leuk vind om zwanger te zijn :Het is een middel tot een prachtig doel;)

liefs paula

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Zo is het maar net, we doen het voor een prachtig wonder!

Hahaha..ik pfffff het wel weg...haha!

Ga nu op pad naar therapie.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Ik heb net een mail gehad van de verloskundige (ik had gemaild dat ik me niet lekker voel, heb een soort van spierpijn, bandgevoel, ter hoogte van mijn schouderbladen rondom mijn romp zeg maar, of dat met de zwangerschap te maken had, voel me nu ook weer misselijk en zo)

...mailt ze terug dat ze zo langs komt, dat haar dit zorgen baart omdat het hoge bloeddruk kan zijn??

Wie herkent dit?

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Er zitten geen eiwitten in mijn urine.

Bloeddruk is 140/90, net op de grens. Maar omdat ik klachten heb die horen bij hypertensie stuurt ze me in naar het ziekenhuis nu om alles even goed te checken.

Beeb deed t goed, even naar geluisterd...

Share This Page