Pijn in mijn buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bilou, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Recht van mijn navel om precies te zijn. :( Voelt niet echt fijn. Het is een soort steek die maar niet weg gaat.

Herkent iemand het? Of weet iemand waar het van komt?

2. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey hey,

ik heb toevallig al een aantal dagen last van een flinke steek in mijn rechterzij/buik kant vooral als ik veel loop en als ik veel beweeg.
    laatst de brug over gelopen met mijn vriend en ben op het einde van de brug moeten gaan zitten omdat het zo een pijn deed met lopen.
    dus zelf geen idee wat het is en ga dit ook zeker donderdag even na vragen bij mijn vk.

groetjes

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Bandenpijn?
    Groei van de huid die oprekt?

Geen idee eigenlijk..

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik stond vrijdag te snel op, werd helemaal naar ervan. Ook recht in me buik een hele nare/gemene stekende pijn. Zakte gelukkig wel weer weg. Misschien heb je je banden wel verrekt.....(geen idee of dit kan)

5. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

May 9, 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Zal idd zoiets zijn... hoor van veel mensen dat ik moet opletten ivm bekken instabiliteit
    Ik vraag het donderdag aan mijn vk.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Zelf heb ik BI en dat voelt heel gemeen aan. Hele gemene steken in het gebied van mijn stuitje en si gewricht. Vooral als je opstaat, draait in bed, begint met lopen.
    Heb hele goede bekkentherapie en die leert je je bekken terug in elkaar te duwen met anders bewegen. Dat scheelt zoveel pijn.

Bandenpijn ken ik niet, weet wel dat BI niet bij je navel zit ;) :)

Share This Page