Hallo meiden ! Vannacht kreeg ik ineens last van harde buiken.. Deze bleven maar komen. Na 3 uur had ik het wel gehad en ben ik onder de douche gegaan. Dit heeft gelukkig geholpen en vanaf half 5 tot net goed doorgeslapen en nergens geen last meer van gehad.. Maar ik vraag me af is dit normaal?
Tegen mij zeggen ze altijd: als ze in rust en regelmaat komen of pijn doen, contact opnemen met de verloskundige. Ik heb ze ongeveer bij elke beweging, zolang ik niets doe zijn ze weg.
Ziekenhuis gebeld op het spoednummer, wegens de feestdag zijn ze gesloten.. piep piep piep.. Ja heb geen idee welk ander nummer ik kan bellen..
Nou moe! Is dat idioot!! Idd spoedeissende hulp of evt de huisartsenpost . Zij kunnen je doorverwijzen en evt het nummer geven.
Spoed gesloten op een feestdag... dat is mooi Zou toch ergens een nummer moeten zijn, kan toch niet dat je op feestdagen maar 'allemaal geen problemen mag hebben, laat staan bevallen'.
Hier in het zkh moet je bellen met de afdeling verloskunde wanneer bij spoed de poli gynaecologie gesloten is. De afdeling verloskunde is iedere dag dag en nacht bereikbaar.
Heb je nog iemand kunnen bereiken firefly? Belachelijk zeg, ze zouden je toch op z'n minst een ander nr moeten geven waarop wel iemand te bereiken is.
Hai meiden, bedankt voor jullie reacties. Heb t algemene nummer van het ziekenhuis gebeld en ben toen doorverbonden met de afdeling verloskunde. Nu weet ik dat ik het ''beval nummer'' moet bellen als er wat is. Zijn wel even naar het ziekenhuis geweest. Ze hebben me aan de CTG gelegd en zagen idd de regelmatige harde buiken. Gelukkig geen weeen en ook geen ontsluiting. Urine was gelukkig ook goed. Dus mocht weer lekker naar huis. Moet het goed in de gaten houden hoe het verder gaat. Word het erger of meer klachten krijgen moet ik meteen bellen. Ze konden nu geen oorzaak vinden. Ze vertelde dat het misschien kon komen doordat de baarmoeder deze tijd een groeispurt krijgt en het vruchtwater ook meer word. Dus de komende dagen maar flink rusten en hopen dat het snel overgaat !
Gelukkig. En IDIOOT dat een vk praktijk gesloten is met feestdagen? Eh... wat als je nu uitgerekend was? Ik herken precies wat je beschrijft, ben er niet voor naar het zh geweest, kon mijn vk bereiken, en moet het rustiger aan doen. De harde buiken waren zo frequent (en onaangenaam) dat ik ontzettend bezorgd werd. Bij mij heeft het vooral met drukte, heen en weer gevlieg met werk en een peuter, en dat soort dingen te maken. Sterkte ermee! Blij dat het geen weeen waren, die horen we nu nog niet te hebben!!