Hoi hoi, Ik heb even gezocht op het forum op oefenweeen. daar zie ik dat vaak gezegd wordt dat harde buiken oefenweeen zijn. Ik ervaar het volgende; onderin vlak boven mijn schaambeen een licht ongi gevoel duurt denk ik 20 tot 30 seconden. Heb het nu sinds 2 dagen en denk 2x per dag denk ik. Mijn buik zelf is dan niet hard. wat is dit?
Angel Eyes, die gevoel herken ik ook! Dat waren bij mij indalingweeen en die kunnen al heel vroeg beginnen. Het is niet zo dat het naar een tijdje over is je houd er gewoon steeds een klein beetje last van zodat het kindje rustig indaald. Nu is het voledig ingedaald bij mij, maar ik voel ze nog en zijn soms wel heel krachtig. Mijn vk zei dat het tot de bevalling zo zou blijven. Groetjes Anna
oke indalen, dat is wel vroeg indd. nou ik moet woensdag naar de VK, dan vraag ik het nog wel even voor de zekerheid. thnx!
He da's toevallig. Ik werd vannacht wakker met buikpijn (ongie-pijn) en een harde buik. Buikpijn trok weg naar mijn rug. Na 15. min. kreeg ik zo spontaan weer een harde buik. Ik dacht eerst dat dit een soort weeën waren . Gelukkig ben ik weer in slaap gevallen en had vanmorgen nergens meer last van. Zouden dit ook indalingsweeën kunnen zijn geweest?