harde buiken om de 2 min

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door duqi, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    een vraag ik krijg all een uur harde buiken om de 2 min , zou ik de verlosk bellen of moet ik toch wachten? ik weet niet wat ik moet doen?:(

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Zal gewoon even bellen.. Sucses

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    even bellen

4. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    ok . zal ik doen, thanks:)

5. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    net gebeld die zijden dat ik moet toch ff wachten, kijken of het weeen worden of pijnljker wordt. nu maar gw afwachten.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    ga anders eens lekker warm douchen/baden, wanneer het menens is, dan zullen de weëen pijnlijker worden en doorzetten. Zijn het puur harde buiken, dan trekt het weer weg.

7. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    spannend!!!

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend joh! Ik zie dat we even ver zijn! Hier het zelfde verhaal gisteren. Kwam ook echt in golven om de 5min. Douchen versterkte het en kreeg ook last van mijn rug. Uiteindelijk naar bed gegaan en ineens was het 7.30uur de volgende ochtend... Niet doorgezet helaas... Bij mijn dochter beviel ik met 38,2 weken dus wel gek om nu langer te lopen.
    Hopelijk zet het bij jou wel door!
    Hier ook weer harde buiken/krampen, maar nog niet pijnlijk of regelmatig. Zal wel weer vals alarm zijn!

Hoe is het nu?

9. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi, het zette niet door pfff, jammer genoeg .
    maar vaandag ging ik verven viel ik van de stoel, moest ik meteen naar de ziekenhuis voor controle , gelukkig was alles gd met de baby. schrok wel ff, eigen schuld,heel veel nestel drang deze dagen.en dan doe ik domme dingens:(

10. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    doe je een beetje voorzichtig......
    Jeetje zeg niet meer op een stoel gaan staan!
    Maar hopen dat het toch nog doorzet en dat je snel mag gaan genieten van je kleintje :D

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje wat balen zeg! Helaas gaat het hier ook nog steeds zo! Maar dat is wel schrikken dat je van een stoel valt! Gelukkig alles goed met jou en de kleine!

Mij gaan ze morgen proberen te strippen. De voorweeen en de hoofdpijn die ik al een tijd heb (hormonaal) putten me helemaal uit. Ik belde om door te geven dat mijn hoofdpijn blijft en niet minder wordt en dat ik ook nog eens veel moet spugen ervan en toen zei ze dat ze morgen tijdens mijn controle gaan kijken of er al iets te strippen valt. Wie weet is dat het zetje dat mijn lijf nodig heeft!

Hopelijk hebben we snel onze kleintjes in onze armen!

12. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ 3 baby,
    Ik ga niet meer op die stoel pfff, ik hoop het ook dat ik snel kan bevallen want ik ben helemaaaaal klaar mee met zwanger zijn.

13. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ jojo 83,
    Mn verloskunde wou kijken of de gyn wou me laten inleiden. Na 39 wkn want ik krijg heel veel harde buiken en pijnlijke voorween maar de gyn zij tenzij als het medisch is . Ik ben. Bevallen 8 jr geleden van me dochter met 39.5 dgn . Dus hopen ook dat het eerder begint. Een vraag wat is strippen? Ik heb morgen een aspraak bij de verls kan ik vragen of het geen mogelijkheid is om te strippen.

Deel Deze Pagina