haar verven tijdens zwangerschap.

Discussion in 'Zwangerschap' started by tico, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    Zoals de titel al zegt, deden jullie je haar verven tijdens de zwangerschap?

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ik wel hoor...
    Het vervaagt alleen iets sneller... maar heb tijdens mijn eerste en deze zwangerschap gewoon mn haren geverft...

3. Evelinepien

Apr 28, 2012
    75
    0
    0
    Creditmanager
    Utrecht
    Ik ook! De kapster zei zelf dat het tegenwoordig niet meer in je bloed wordt opgenomen, het kan geen kwaad.
    Het enige waar je rekening mee moet houden volgens mijn kapster is dat de kleur anders kan uitpakken door een andere hormoonhuishouding..

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Vorige zwangerschap aan vk gevraagd en het mocht gewoon, mits er goed geventileerd wordt.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn eerste gedaan en bij de tweede ook..
    Welliswaar uitwasbaar trouwens, dus nietzo super chemisch.
    Zolang je goed lucht en jezelf niet gaat staan te vergassen is het helemaal geen probleem.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Hier staat het zelfs op de website van het ziekenhuis... Je mag je haar wel verven, maar als er ammoniak e.d. inzit of andere 'stinkende' bestanddelen, dan doe je er goed aan de ruimte goed te ventileren.

Wel wordt er gewaarschuwd dat het anders uit kan pakken dan je gehoopt had vanwege pigmentatie en de hormoonhuishouding.
    Ik heb het twee keer geverfd nu. Pakte iets donkerder uit dan de bedoeling was, maar was er ook vlugger uit...

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel gedaan nadat de verloskundige had gezegd dat het mocht. En de kleur blijft lang goed!

8. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    je leest zoveel verschillende dingen vandaar mijn vraag. alvast bedankt voor jullie antwoorden!

9. JustMe31

JustMe31 Actief lid

Oct 12, 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Ik durf het niet aan dus ik wacht nog fftjes....Word echt tijd om te doen heb veel grijs;)

10. amy

amy Lid

Mar 5, 2007
    31
    0
    0
    noord brabant
    als je het niet elke week doet mag het gewoon

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

Heb het nu 4x gedaan tijdens de zwangerschap, de 1e x pas bij 11 weken en gister nog, ivm grijze haartjes :)
    Wil er straks toch een beetje netjes bij liggen...:) hoor ook steeds dat het geen kwaad kan...

12. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Ik laat altijd coupe soleil zetten, mijn VK zei dat dit niet mocht ivm waterstof peroxide....

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik heb ook altijd coupe soleil gehad, sommigen zeggen dat het geen kwaad kan, anderen raden het af, dus ik neem geen risico en doe het niet.

14. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Heb het ook vaak nagevraagd in mijn vorige zwangerschap en het mocht gewoon. Probeer de frequentie wel iets aan te passen. Normaal is het eens per 5-6 weken (donkere kleur dus je ziet snel uitgroei) en nu om de 10-12 weken. Dan maar even iets minder florisant, geeft me toch net een iets beter gevoel :);)

15. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik heb het niet gedaan, heb nu echt enorme uitgroei :D maar och het is ook wel weer eens leuk om terug te gaan naar mijn eigen haarkleur die had ik al 13 jaar niet gezien :D

16. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb het met mijn 2 vorige zwangerschappen gedaan en nu weer..
    Ruim 19 weken, maar zaterdag kapper en toen was hoog nodig, want al die grijze haren pff :)

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Gewoon gedaan hoor ;)

18. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik laat het nog wel doen!

Al is het nu in 4,5 maand tijd maar 2x gedaan en normaal zou dit 3/4x geweest zijn.

19. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

Nov 13, 2012
    931
    0
    0
    Ik moet mijn uitgroei weer bijwerken en vroeg deze vraag mij van de week ook af. Ik ben me gaan verdiepen en heb gelezen dat er tegenwoordig zo streng gecontroleerd wordt op schadelijke stoffen in verf (mbt zwangerschap) dat het gewoon kan. Dus ik ga over een weekje maar even mn uitgroei laten bijwerken. :)

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ja hoor dat mag gewoon!

Share This Page