Ik wel hoor... Het vervaagt alleen iets sneller... maar heb tijdens mijn eerste en deze zwangerschap gewoon mn haren geverft...
Ik ook! De kapster zei zelf dat het tegenwoordig niet meer in je bloed wordt opgenomen, het kan geen kwaad. Het enige waar je rekening mee moet houden volgens mijn kapster is dat de kleur anders kan uitpakken door een andere hormoonhuishouding..
Bij mijn eerste gedaan en bij de tweede ook.. Welliswaar uitwasbaar trouwens, dus nietzo super chemisch. Zolang je goed lucht en jezelf niet gaat staan te vergassen is het helemaal geen probleem.
Hier staat het zelfs op de website van het ziekenhuis... Je mag je haar wel verven, maar als er ammoniak e.d. inzit of andere 'stinkende' bestanddelen, dan doe je er goed aan de ruimte goed te ventileren. Wel wordt er gewaarschuwd dat het anders uit kan pakken dan je gehoopt had vanwege pigmentatie en de hormoonhuishouding. Ik heb het twee keer geverfd nu. Pakte iets donkerder uit dan de bedoeling was, maar was er ook vlugger uit...
Heb het nu 4x gedaan tijdens de zwangerschap, de 1e x pas bij 11 weken en gister nog, ivm grijze haartjes Wil er straks toch een beetje netjes bij liggen... hoor ook steeds dat het geen kwaad kan...
Ik heb ook altijd coupe soleil gehad, sommigen zeggen dat het geen kwaad kan, anderen raden het af, dus ik neem geen risico en doe het niet.
Heb het ook vaak nagevraagd in mijn vorige zwangerschap en het mocht gewoon. Probeer de frequentie wel iets aan te passen. Normaal is het eens per 5-6 weken (donkere kleur dus je ziet snel uitgroei) en nu om de 10-12 weken. Dan maar even iets minder florisant, geeft me toch net een iets beter gevoel
Ik heb het niet gedaan, heb nu echt enorme uitgroei maar och het is ook wel weer eens leuk om terug te gaan naar mijn eigen haarkleur die had ik al 13 jaar niet gezien
Heb het met mijn 2 vorige zwangerschappen gedaan en nu weer.. Ruim 19 weken, maar zaterdag kapper en toen was hoog nodig, want al die grijze haren pff
Ik laat het nog wel doen! Al is het nu in 4,5 maand tijd maar 2x gedaan en normaal zou dit 3/4x geweest zijn.
Ik moet mijn uitgroei weer bijwerken en vroeg deze vraag mij van de week ook af. Ik ben me gaan verdiepen en heb gelezen dat er tegenwoordig zo streng gecontroleerd wordt op schadelijke stoffen in verf (mbt zwangerschap) dat het gewoon kan. Dus ik ga over een weekje maar even mn uitgroei laten bijwerken.