dadelijk bellen naar de ha hoe het met m'n urine ervoor staat , gister toch maar de vk gebeld omdat ik een al een aantal harde buiken heb dus vanmorgen urine ingeleverd en afwachten maar . kon ook zo zijn dat dat van stress afkwam aangezien het nog steeds7 dagen in de week party hardy is bij de buurman ( ander topic buurman is veranderd) eerst nog geprobeerd met smsjes aanbellen appjes maar meneer reageerde nog steeds niet de woningbouw weet er ook van maar die doet tot nu toe niks dusssssssss heb ik hem gister aangesproken "ben het kotsbeu buurman wat je in het weekend doet zal me aan mijn reet roesten al moet je ze trap aftrekken aan hun enkels doordeweeks niet !, hou je er nu geen rekening mee bel ik de politie niks geen waarschuwing meer jammer maar helaas je hebt je kans gehad! " het janken stond hem nader dan het lachen ( staat al bekend bij de politie ) zo wat lucht dat op zeg . dus ik hoop maar dat het daar vanaf kwam maar dat hoor ik zo meteen , sorry voor het lange verhaal
Een paar harde buiken op een dag is normaal..maar ze mogen geen pijn doen en niet met regelmaat komen. Ben benieuwd wat je urine uitslag is.
heb ze net pas aan de telefoon gehad maar geen blaasonsteking in iedergeval ook de vk zegt dat niks dreigends aan de hand is gelukkig ze zegt dat het normaal is als je harde buiken moeten het wel in de gaten houden als ik ze kan gaan voorspellen en als ze regelmatiger opkomen dus voor nu is deze mama weer gerustgesteld
Hoi, wil je even zeggen dat je moet navragen of je urine ook op kweek is gezet...bij mij was bij strippen geen infectie te bekennen en met een kweek zat er gbs in me urine.. artsenprotocol mbt zwangeren is sinds 2005 aangepast en ze zijn verplicht bij klachten als harde buiken je urine ook op kweek te zetten! Succes en je voelt zelf wel of iets ''normaal'' is of niet!
hey Babyzoe hmmmm nee dat hebben ze dus niet gedaan maar mocht ik toch zoiets hebben van er klopt iets niet ga ik zeker terug ,thanks voor de tip