31 weken zwanger en wss al ingedaald..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyboy2013, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyboy2013

14 jan 2013
    26
    0
    0
    Hoi iedereen,

ik ben nu 31 weken en 4 dagen zwanger van ons 3de kindje..
    maar ik heb het gevoel dat ons manneke al is ingedaald maar heb gehoord dat juist bij de 2de of verdere zwangerschappe het indalen juist normaal langer duurt.. ons kindje lag bij de laatste echo was ik 28 weken lag hij ook 2 weken voor op de groei..kan het nu zo zijn dat ik eerder aan de gang ga ? en ik ben nu in totaal 8,5 kilo aangekomen is dit veel, heb ik nu kans op een zwaardere baby ?

groetjes Trotse mama

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik zou voor je eigen rust even naar de VK bellen. Zij kan je beter antwoorden geven op deze vragen.

Succes!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Termijn van indalen zegt helaas niets over wel/niet snel gaan bevallen. Idd bij een tweede of volgende kindje kan het best wel eens tot aan de bevalling duren voordat het indaalt (hier dus eentje ;) )
    Jouw gewichtstoename zegt niets over het gewicht van je kleintje. En daarnaast 8,5 kilo met deze termijn is volgens mij heel erg netjes hoor.
    Of je kindje echt voorloopt dat is echt alleen aan de hand van meerdere echo;s te bepalen. Het is immers een momentopname. Wanneer jouw kindje ten tijde van de echo net een groeispurt heeft gehad, lijkt het veel groter te zijn. Ligt het net vóór een groeispurtje dan zou het kunnen lijken als of het achter loopt.

Ik heb mijn controles in Duitsland gelopen, daar krijg je sowieso iedere controle een echo, en dat varieerde bij ons kindje dus eigenlijk altijd van voorlopen tot achterlopen tot op termijn lopen.

4. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Bij mij waren ze ook al vroeg ingedaald! ben uiteindelijk ingeleid met 38 weken! toen zat hij ook al 7 wkn ingedaald.... wil niets zeggen hoor!

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Deze keer is ie ookal rond de 30 weken ingedaald en ben het zelfde aangekomen.
    De vk zei bij mij dat de baby heel gemiddeld is.
    Eerste was bij 38 pas ingedaald.

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik ben 33 weken, en onze beeb is ook al langer dan 2 weken ingedaald.... Ik moest er vanuit gaan dat onze beeb net zo ''groot'' zou worden als mijn dochter (bij geboorte ruim 7 pond- 52cm) maar manlief is dan ook 1.95, dus niet zo vreemd.

Ik ben zelf 5½ kg aangekomen.

Veel vrouwen komen zo 10 tot 12 KG aan, dit is normaal in een zwangerschap.

7. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier net terug van de vk. Hier ook ingedaald wil niks zeggen zegt ze.
    Ook 8 a 9 kilo aangekomen nu was ook netjes.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Indalen zegt niks over de bevalling of zwaarte van de baby!
    Dus Nee,je hoeft je geen zorgen te maken;)

Deel Deze Pagina