Hallo, Ik maak me een beetje zorgen en ik mag pas over een week weer terug voor een echo. hopelijk kan iemand me wat meer vertellen of ik me toch zorgen moet maken of niet. Ik ben 1 jan voor het laatst ongesteld geweest. we lopen in de mmm. Op 9 jan een LTT gehad, alles was goed, en op 12 jan pregnyl gezet. uiterlijk 14 jan zou ik dan mijn eisprong hebben. Op 27 jan had ik een lichte positieve test en 29 jan had ik een CB digitaal waarop stond zwanger 1-2. Nu had ik vrijdag een echo, met kloppend hartje, maar de gyn vond het vruchtje wel te klein. zou ong week a anderhalf verschillen. Hij zei dat het wel vaker voorkwam. Maar nu na deze lange weg maak ik me toch wel zorgen. Echt verder in gesprek kon ook niet omdat het al erg uitliep etc. Ik heb gelezen dat als het hartje klopt de kans veel kleiner is dat het fout gaat.
Hoi, het verschil kan heel goed. Niet ieder vruchtje start op het zelfde moment van groeien. Hierdoor kan het verschil ontstaan. Als het hartje een normale frequentie had, is de kans dat je zwangerschap goed zit gewoon groot. Maar dat weet ik natuurlijk niet. Het heeft geen zin om binnen een week opnieuw te kijken met een echo. Minimaal echt een week er tussen. Spannend, even afwachten dus. Groeten Evelien
Hallo Evelien Bedankt voor je snelle reactie. dit stelt me toch wat meer gerust. Nog een weekje te gaan...