Hallo dames, Ik ben vandaag precies 22 weken zwanger en heb sinds 2 weken last van harde buiken. Ze doen geen pijn gelukkig. Ik heb me verloskundige en zelfs het ziekenhuis hier over gebelt en beide zeggen dat dit normaal is vanaf de 20e wk. Iemand hier meer last van? Ik krijg ze vooral als ik op me rug lig, honger heb of moet plassen. En bijna altijd s'ochtens of s'avonds. Meer mensen hier last van gehad zo vroeg? Misschien is het helemaal niet vroeg maar zo voelt het voor mij haha. Ik dacht dat dat pas aan het einde van de zwangerschap begon.
Ik heb het toevallig opgezocht vandaag vanaf 20 weken is het normaal. Heb het zelf ook best vaak. Kan me niet herinneren dat ik het bij de 1e zo vroeg al had.
Volgens mij zegt het niks, hoor! Ik loop nu tegen het eind van mijn zwangerschap en heb nooit harde buiken...... Hmm...
ik heb toevallig eergister avond dat ik op bed lag mijn 1e harde buik gehad, moest dan ook wel enorm nodig plassen. wist trouwens niet dat het normaal was vanaf je 20e week, wilde het van de week vragen als ik naar de vk moest.
Is gewoon, de een heeft er wel last van en de ander niet. En veel of weinig, verschilt ook per vrouw en per zwangerschap. Ik heb er deze keer ook meer last van. Voelt lastig, maar is niet erg.
Ik heb het met 18 weken gehad voor een week, ik was te druk volgens de VK. Toen rust genomen, en sindsdien nog maar 1x gehad. Bij mijn 1e had ik het helemaal niet, alleen bij deze wel. hoort er allemaal bij