HALLO DAMES, als eerst wil ik jullie allemaal nog even feliciteren met jullie zwangerschap! Ik had even een vraagje ik wil heel graag zo een zwangerschapsketting met zo een balletje maar ik weet niet waar ik die kan kopen weten jullie dat misschien hoor het graag van jullie.... alvast bedankt! en SUCCES ALLEMAAL
hoi Serlovesang, over de ketting weet ik niks maar ik vind het fijn om te zien dat je alweer 20 weken bent! Leuk! groetjes, Amber (je weet wel)
Hoi! Bij Prenatal hadden wij ze niet gezien..man is er bij een paar geweest (niet gevraagd, stom). Gisteren eentje bij Babyplanet gekocht. 20 euries maar dan heb ik wel een eivorm en geen balletje (vond ik iets origineler). Veel plezier met het uitzoeken en je zwangerschap!
ik heb die van mij bij de prenetal vandaan, inderaad wel even vragen aangezien ze achter de kassa liggen ivm eventuele diefstal
Bij de wereldwinkel kun je ze ook kopen. Volgensmij zitten die zo'n beetje door het hele land. Liefs Hummel.
Op deze site heb ik er een besteld voor een vriendin< http://www.premom.nl/shop_artikel.php3?svArtikelArt=Sieraden&VID=2UcfrQXkSO6xVOrF