ik ben zo blij,ben zwanger van mijn 3e jongen. heb dadelijk 3 zonen,echt zoo gaaf ! maar.........al die mensen pffff "jammer geen meid,ga je nu door voor een 4e"enz enz. ik hoopte nergens op maar andere mensen hopen voor mij word er echt simpel van.
Gefeliciteerd met je jongen Ruby! Is toch prachtig, en andere mensen hebben altijd wel wat te zeuren. Dus lekker genieten van je 3 knullen!
Gefeliciteerd Ruby! Mijn vriend komt uit een gezin met 3 jongens en het is echt heel leuk die 3 bij elkaar te zien! En laat anderen maar kletsen. HEt is jouw kindje en dan maakt het toch niet uit of het een jongentje of meisje is!
Ik heb ook 3 zonen! Die zijn zo lieffff! Ik heb ook één dochter trouwens..............dat is zoveel meer 'werk' Veel plezier met je zwangerschap en lekker laten kletsen!
Hier ook de derde jongen op komst en steeds weer dezelfde reacties: "nou, geen meisje? Jammer!" (vind je?) "had je niet liever een meisje?" (bleef me gelijk, gezonde baby is het belangrijkste!) "en wat als het een meisje was geweest?" (jah, dan was het een meisje neem ik aan?) "ga je nu niet voor een meisje?" (euh, met wie dan? ) grrrrrrrr, hou die reacties voor jezelf, wil je 3 jongens zijn meer dan prima voor me, ben er ook zo heerlijk blij mee Gefeliciteerd met je derde zoontje
Gefeliciteerd! Niks van aan trekken wat andere mensen zeggen....lekker genieten van je zwangerschap. Liefs Vlindertje
Lijkt mij ook stoer hoor ennne wat je zegt: Andere mensen hopen voor jou GRRR Geniet er maar van hoor!
leuk hoor drie jongens. geniet maar vast lekker van de gedachte en laat de rest maar lekker kletsen! Groetjes Marie
Sommige mensen reageren op mijn nieuws dat ik een mannetje krijg ook een beetje raar, dat komt omdat mijn zus al 2 mannetjes heeft en mijn vriend een mannetje uit een eerder relatie dus vonden ze het waarschijnlijk tijd worden voor een meisje Nou ik/wij zijn blij met ons ventje!
Hier een mama van drie zonen Ik kreeg ook steeds te horen, je hoopt op een meisje he? Zelfs toen Stefano geboren was zei men nog: "oh wat jammer een jongen, ga je nu door voor n meisje?" Pff erg hoor. Ben nu in verwachting van nr 4 en ik roep tegen iedereen: "hopelijk is het een jongetje!" Haha moet je ze zien kijken Maar goed, trek het je niet aan, helaas zijn er altijd mensen die zo reageren, die denken voor jou.
Van harte met je 3 zonen! Ik heb een meid, dus snap wel dat mensen dat erg leuk vinden (ben zooo trots op haar!). Maar ik geloof je direct als je zegt dat jij dezelfde gevoelens hebt bij jouw kids! Ach, ik krijg nu steeds vaker te horen: ,,je hoopt zeker op een jongen, een koningswens". Iedereen heeft er toch zijn persoonlijke gedachtes en gevoelens bij, dus jij ook. Ik kan me voorstellen dat jij straks gewoon helemaal happy bent met 3 jongens die lekker met elkaar opgroeien. Enneh, mijn meisje weigert elastiekjes, rokjes en heeft als favoriet kledingstuk een 'yoghurtbroek' (joggingbroek)... Dus als je het daarvoor zou willen is het nog geen garantie! Haha.
Nou van harte hoor Ik krijg weer een meid, en hoor ook van goh jammer he geen jongen Weet ook niet waar het op slaat, ben al blij dat er weer een kleintje aan zit te komen, geslacht maakt mij ook geen r**t uit Lekker genieten straks met je 3 knullen jessica
He hoi, ik ben net als jou ook zwanger van onze 3e jongen, ben er erg blij mee, in het begin leek het me wel leuk om na 2 jongens een meid te krijgen, maar ik zei steeds "het is toch weer een jongen" en inderdaad, nummer 3 ook een jongen, ben nu helemaal aan het idee gewend en vind het ook wel net zo practisch, je hebt toch heel veel jongensdingen in huis en ben ook zo aan jongens gewend. Onze familie weet het geslacht, maar voor andere mensen houden we het stil, iedereen zegt dan ook, nu maar hopen dat het een meisje is. Is toch een standaard reactie, zou ik zelf misschien ook zeggen bij gezinnen die al 2 kinderen van hetzelfde geslacht hebben. Veel geluk met je 3 musketiers. Liefs Moons