gesprek met de gyn over de bevalling..

Discussie in 'De bevalling' gestart door Joyciejj, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Pff vrijdag gesprek met de gyn, die ook de ks van mn dochter heeft gedaan! Zie er eigenlijk best tegenop.. nu hebben al meerdere gezegd, omdat de kleine weer 2 wekenvoorloopt kwa groei, dat ze dan geen normale bevalling gaan proberen omdat het dan weer hetzelfde effect zou worden als bij mn dochter (27 uur weeen en maar 4 cm) ze was dan ook groter dan normaal en deze wordt zouets hetzelfde geschat of zelfa nog groter.. 3745 gram was mn dochter en paste dus blijkbaar niet door de bekken! Stel hij zegt we gaan een ks doen, dan zou ik graag een nnatuurlijkeks willen of iig de geboorte kunnen zien, maar durf ik dat te vragen? En stel hij zegt je mag zelf kiezen? Pff zie er best tegenop en zo komt het ook egt steeds dichterbij brrr.. wat te doen???

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb geen ervaring met een keizersnee, maar ik denk als je dochter al niet door je bekken paste deze er ook niet door kan.en ze een geplande keizersnee zullen doen.
    en. schrijf al je vragen die je hebt op en geef desnoods dat papiertje aan de gyn. dan kun j edat lijstje door lopen. je moet je zeker niet schamen voor je vragen want dan loop je de keizersnee mis die jij graag wil. succes meid en het komt echt goed

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Je kan dat gewoon vragen. In mijn ziekenhuis werd mij gevraagd wat ik wil, doek omlaag of niet. Ik wil graag het doek omlaag, of dat ook gaat gebeuren zien we een dezer dagen.

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Okee! Spannend hej en succes alvast

Deel Deze Pagina