5 weken en toch al een flinke buik wie ook??

Discussion in 'Zwangerschap' started by miss27, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss27

miss27 Lid

Jan 5, 2014
    60
    0
    0
    Zo apart maar ik pas dus al een week mijn broeken niet meer ik vind dit zo vreemd heb een zoon van 7 maar kan me herinneren dat ik toen pas na 15 weken een buikje kreeg nu krijg ik zelfs mijn winterjas amper dicht terwijl die toch echt aan de ruime kant was hoe kan dat?? Is het normaal bij een 2de zwangerschap??

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Das normaal bij 2e zwangerschap.

3. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

May 18, 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Ik heb precies zelfde. Lijk wel 20 weken zwanger terwijl ik 5 weken ben. Al moet ik zeggen dat ik altijd al dikke buik heb en nou misschien die dikke buik onbewust wat uitzet ofzo.

4. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Hihi had dit zelfs bij mijn eerste zwangerschap. Broeken waren heel erg snel te klein. En inderdaad, bij de tweede gaat het nog wat sneller :)

5. miss27

miss27 Lid

Jan 5, 2014
    60
    0
    0
    Hihi mensen kijken me aan van hoeveel ben jij aangekomen tijdens de kerst kilootje of 20 ik vind het verdomd lastig wil het natuurlijk nog lang niet vertellen maar ben bang dat als dit zo door gaat ik niet anders meer kan ;) ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen maar jeej wat vervelend hihi

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Je beeb is pas een paar milimeter groot, en je baarmoeder is dus ook nog heel klein.. Wellicht zijn het je darmen?

7. miss27

miss27 Lid

Jan 5, 2014
    60
    0
    0
    Ja ik ga er natuurlijk vanuit dat het een darmbuikje is zou gek zijn als t anders was maar het ziet er zo vol uit allemaal ach ja maakt de blijdschap niet minder groot natuurlijk :)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jas niet meer dicht!:(;)
    Dan klopt er iets niet denk ik,en dat al met 5weken. Haha
    Kun je slecht poepen?

Ik heb namelijk ook veel last van m'n darmen en ook al een klein buikje,had ik bij mijn 2 andere kids ook.
    Bekende zullen zien dat ik zwanger ben en vreemden denk ik twijfelgeval.
    Onze dochter is ook pas bijna 1jaar dus die denken vast "buikspek" hihi

En gefeliciteerd natuurlijk!!:D

9. miss27

miss27 Lid

Jan 5, 2014
    60
    0
    0
    Hahahha dankjewel ik kan idd al 3 weken moeilijk naar t toilet de kwaaltjes die er bij komen kijken zijn ook niet al te fantastisch sinds anderhalve week aambeien :) gevoel dat men maag in men strot zit bij mijn zoon 7 jaar geleden nooit ergens last van gehad ja nooit uhm alleen bi het is gwn allemaal nieuw voor me hihi

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Tijdens de eerste weken van je zwangerschap zijn je darmen erg opgezet; dat veroorzaakt het buikje. Je hoeft geeneens last te hebben van je darmen; opgeblazen zijn ze toch.

Je baby en baarmoeder zijn te klein om dit te veroorzaken.

11. lola89

lola89 Lid

Aug 26, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 5 weken en mijn buik is ook opgezet. Ik voel me ook echt opgeblazen, dus het zullen mijn darmen wel zijn.

12. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

Ik herken het helemaal nu 8 weken en echt al een buik.

Attached Files:

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Weet je wat ik moeilijk vind,dat mensen natuurlijk gaan vragen of je zwanger bent en schaam me dan om te zeggen "ja,al 7wk";) haha
    Dus daarom probeer ik hem nog te verbergen!

14. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

ik zou niet weten hoe ik dit nog zou moeten verbergen hoor.
    wilde het liever ook nog niet zeggen maar ja als ik opeens in super wijde kleding ga lopen dat valt ook op want dat heb ik nooit aan.
    pas mijn eigen broeken al niet meer

15. Eriva

Eriva Niet meer actief

Heel herkenbaar, zwanger van de 2e, morgen naar verwachting 6 weken en ook een buik die lijkt op 20 weken zwanger. Zo lastig, want ik wel het liefst toch wel wachten met vertellen tot na de 1e echo... Ik denk toch wel dat mensen het gaan zien of een vermoeden hebben...

16. miran82

miran82 Actief lid

Jun 10, 2008
    199
    0
    0
    Ik had ook al snel een buik ( is ook mijn 2e ) heb t aan de familie toen ook vrij snel verteld . Ben nu 13 weken en hoop dat t nu ff een beetje stopt met groeien ( mijn buikje dan he haha )

17. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 't ook, echt een opgeblazen buik. Bij mijn dochter had ik het ook, toen het echt zwangerschapsbuikje begon, voelde dat een stuk steviger aan dan deze buik vol lucht :D

18. miss27

miss27 Lid

Jan 5, 2014
    60
    0
    0
    Nou dames ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben mijn buik is kwa grootte te vergelijken met jou chelly25 maar ja nu al vertellen vind ik veel te vroeg heb in nov een vroege miskraam gehad dus die onzekerheid zit er nog echt in toch voorzichtig en nog angstig ben benieuwd nog meer dames met buikfoto s is wel grappig om te zien ben in ieder geval niet de enige :D

Share This Page