Pffff het wordt alleen maar erger. Sinds gister heb ik bij elke kleine inspanning een harde buik. Die dan ook echt wel even vervelend aanvoelt. Heb het bij opstaan van de bank. Het stuur flink om draaien in de auto. 50 m lopen. En dan de rest nog Wie herkent dit? En wat kan het zijn? En kan het kwaad?
Had het bij de eerste ook als ik maar opstond of iets deed een harde buik. Moet zeggen dat ik het zoiezo geen fijn gevoel vind. Maar als het voor jou anders is als anders of pijn doet zou ik vanavond vroeg onder de wol kruipen en morgen even de vk bellen of je moet het helemaal niet vertrouwen?
Hier ook harde buiken sinds ongeveer 23 weken bij de kleinste dingen. Wat voor mij echt helpt is rustiger aan doen. Ook al lijkt het soms alsof je al niet veel doet. En rustiger aan doen is voor mij ook echt één of twee uurtjes overdag op bed liggen (en evt. slapen).
Ik heb het ook als ik een stuk wandel, soms ineens in huis als ik naar de koelkast loop al?! en als ik me omdraai in bed. Als ik dan even rust neem dan zakt het weer weg. Ik ga er volgende week bij de verloskundige even naar vragen. Het doet geen pijn maar het is wel echt een vervelend gevoel. Probeer maar rustig aan te doen met alles maar helemaal voorkomen kan niet! Kan moeilijk de hele dag op de bank blijven zitten (hoewel ik dat best zou willen hihi)