Hoi dames, onze drukke baby die ik elke dag minstens 10x voel bewegen voel ik vanaf zondagavond (nu dus bijna 3 hele dagen) bijna niet bewegen, maar 1 of 2x per dag. Maak me een beetje zorgen, zal ik hiervoor naar de vk bellen? ben nog maar 20 weken zwanger en sommigen voelen het dan nog helemaal niet dus weet niet of dit ook normaal kan zijn. Voel de kleine al vanaf 16 goed bewegen en vanaf 18 weken is het al een drukteschopper. Zodra is stil ga zitten/liggen voel ik het bewegen maar nu dus nauwelijks. Ik ben de laatste 3 dagen heel erg druk met mn werk, het schooljaar loopt bijna af en het is de hele dag rennen en vliegen, hoop niet dat ik me te druk maak nu. Wat zal ik doen? alvast bedankt!
Nee ik zou niet bellen. Je bent pas 20 weken dan hoeft t nog bij lange na niet elke dag. En je voelt hem/haar nog steeds alleen wat minder. Die periodes hebben babytjes
Als je ongerust bent kan je natuurlijk altijd bellen. Zelf zou ik me er niet zo druk om maken met 20 weken. Het is dan vrij normaal dat je de baby niet elke dag veelvuldig voelt. Ze hebben nog zo veel ruimte dan.
Op dit termijn hoef je de baby nog niet elke dag te voelen, hij/zij heeft nog erg veel ruimte. Vanaf 24-26 wkn pas elke dag. En als jij erg druk bent, dan heb je wrs niet in de gaten dat ie beweegt. Volgens mij kun je ook nog niet aan het ctg met dit termijn. Maar de verloskundige bellen kan natuurlijk wel! Om te luisteren naar hartje.
Ik zou ook bellen, mijn gyneacoloog heeft altijd tegen mij gezegd als er iets in de bewegingen anders dan anders gaat voelen of als je je zorgen maakt gewoon even bellen, Met 20 weken kan je kindje ook nog volop draaien dus het kan ook zijn dat hij/ zei nu met de beentjes naar de achterkant ligt, en je dus minder voelt, maar ik zou gewoon even bellen,daar zijn ze voor!
Met 20 weken heb ik hem ook 2 dagen niet gevoeld. Ik was te druk bezig en hij lag waarschijnlijk met zijn voeten naar achter.... Maar als je je zorgen maakt moet je altijd bellen
Hier hetzelfde hoor! Gisteren weer heel actief en voelbaar aan de buitenkant en vandaag hoogstens een plopje. Maar voor je zelf kan je misschien gewoon eens bellen. ze kunnen je ofwel zeggen dat het normaal is ofwel mag je eens langsgaan voor naar het hartje te luisteren, dan ben je gerust gesteld. Succes xxx