harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door boompje, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik hoop dat jullie goede tips hebben.
    Ik ben nu 35 weken zwanger en heb vanaf vrij vroeg al harde buiken. Deze zijn de laatste weken steeds erger aan het worden (lees vaker) en de laatste 3 dagen weinig erdoor kunnen doen en slapen. Word er moedeloos van. Vooral rechtop zitten helpt met buikademhaling en buik proberen te ontspannen, verder lijkt helemaal niets te helpen.
    Wie heeft nog goede tips hiertegen?

Warmte, rust rust rust, douche, bad, kruik, ontspanningsoefeningen, testen op blaasontsteking, heb ik allemaal gedaan en het wordt er niet beter van. Verloskundige kan er weinig mee. Die zeggen rust, maar meer rust dan dat ik nu heb is niet mogelijk, doe al bijna niets vanwege knieblessure
    Maar word nu gek en ik hoop dat jullie nog trucjes hebben?

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Massage?

Las ergens dat harde buiken ook al kunnen komen omdat de bm reageert op de beegingen van de kleine. Tja ervoor zorgen dat die niet de wand aanraakt is ook geen optie.

3. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik heb het al vanaf week 17.. 2 keer opgenomen weeën remming.. kan amper lopen alleen maar op bed liggen, slaap amper. En er is maar 1ding tegen te doen als alles goed gecontroleerd is: accepteren en uuitzingen heb je alleen jezelf ermee!

4. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat vrees ik ook, hoopte op goede ervaringen van jullie :)
    ik kan ook amper iets zonder een harde buik te krijgen. gaat de hele dag door, achter elkaar. Snachts wordt nu ook naar en word ik er wakker van. Begint nu in bovenbuik ook venijniger te worden, kramp gevoel, dat gevoel heb ik ook als ik op mijn zij ga liggen tijdens zo'n harde buik. Beeb schuift dan beetje opzij ook die kant op...auw
    Dat wordt toch zittend leren slapen voor mij;)

Deel Deze Pagina