Hallo dames, Heb de laatste tijd toch echt een kleding probleem! Ik draag zelf graag skinnyjeans.. Alleen m'n broeken kunnen niet meer dicht! Iemand tips om je toch in je "normale" broeken te hijsen? Vind positiekleding een beetje vroeg hoor en hele dagen in leggings of jurkjes lopen is ook niet alles haha Nou kom maar op met die tips 😊
Waarom zou je jezelf 'kwellen' als het niet meer lekker zit? Positiebroeken zijn tegenwoordig hartstikke leuke en hip, waarom moeilijk doen? De tip van mij: Pin je niet vast aan 'pas 12 weken' en ga lekker shoppen!
Er zijn zat positie skinny jeans dus hop, shoppen! Het heeft inderdaad geen zin om jezelft te kwellen, je hebt wel knoop verlengers enzo maar dan moet je over 2 weken je rits open laten dus dat is maar tijdelijk. Je kan beter nu vast investeren in een mooie broek en er nu al plezier van hebben.
Haha jaa kwellen wil ik het niet noemen hoor! Geniet ervan en vind het heerlijk! ik weeg 66 kg en omdat het m'n is m'n derde gezonde zwangerschap is kan het wat sneller gaan allemaal zei de gyn.. Ik ga eens beginnen met de elastiekjes en anders idd maar shoppen!
Dames | Mama | H&M NL Noppies positie skinny jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl Product Detail | H&M NL ga lekker shoppen, als je de broeken nu al koopt heb je er ook langer iets aan! alle andere oplossingen zitten vaak zo onprettig, of dan blijkt bijv. dat omdat je knoop open is.. je rits opeens open is geschoten... Echt bij de zwangerschapsmode zitten super leuke broeken, ook super skinny e.d.
Hahaha moest even om je berichtje lachen! Klinkt allemaal wel heel gedoe idd! Wat het denk ik ook gewoon is omdat we dit jaar in maart een bbz hebben meegemaakt en ik zo voorzichtig nog ben met dingen kopen en regelen ect.. Heb vandaag ook pas m'n verzekering gebeld.. Vind dat gewoon soms moeilijk en ben denk ik nog wat onzeker wss.. We gaan we het volgende week ook bekend maken bij de kennissen en vrienden die het nog ni weten.. Miss dat dit allemaal ook stiekem een beetje meespeelt allemaal 😊 Denk dat ik er gewoon idd gewoon moet accepteren dat ik er ni meer in pas, es meer van moet genieten en wiss toch maar shoppen dan 😁🙈
Inderdaad, de truc met het elastiekje. Zo ben ik tot 20 weken met eigen broeken gekomen. Moest dan wel een wat langer shirtje overheen anders stond het ook zo raar Maar er zijn nu zoveel leuke positiejeans. Ik wou alleen dat er normale broeken waren met elastiek net zoals voor de kinderen. Nu ben ik echt toe aan een nieuwe garderobe, maar positiekleding is nog te vroeg en gewone jeans vind ik zonde van het geld haha.
Is natuurlijk ook lastig, na twee miskramen begon deze zwangerschap voor ons ook lastig. Ook ik draag veel lage broeken en dat begon al vrij snel niet meer lekker te zitten, ik heb een zittend beroep en na een week was ik het al zat. Toen heb ik mijn eerste broek aangeschaft, voelde nog wat onwennig maar wat een verademing! Heb vertrouwen en hopelijk kun je snel genieten van je steeds groter groeiende buik
Jaa klopt! Heb het ook al gezien! Hm vind ik erg leuk en ook redelijk betaalbaar! Denk dat elke vrouw elke dag aan een nieuwe garderobe toe ik haha! Ja ik heb dat dus ook, om geqonen lage jeans te kopen vind ik ook een beetje sonde voor het geld.. Over paar maanden moet ik er toch aan geloven.. Elastiekje heb ik geprobeerd is wel redelijk, maar totaal niet charmant hahah! Ookal zie je niks, voel me toch wel bij elkaar geknutseld in m'n kleding..
Jaa is toch heftig he! We hebben er al 2 maar die bbz heeft toch wat met ons gedaan! In vergelijking met een paar weken geleden genieten we er steeds meer van en voelen we ons veel beter, volgende week hebben we weer een echo en dat zal ons helemaal een goed gevoel geven want dan zijn we echt 3 mnd! Kan denk ik stiekem nu ook al maar zon echo helpt enorm! Hahaha jaa wat je reactie op de kleding, ken het helemaal! Heb ook nog een mooi verhaal haha! Was vorige week met m'n man uit eten. Kleding dilemma en uiteindelijk m'n ergens in kunnen hijsen, een tregging, hakjes aan..Voelde me super fijn en goed en zelfs sexy 😂 Uiteindelijk na het eten echt het gevoel dat ik uit die broek moest.. Zat in eens keer zooo strak! Ik zat met m'n rug naar de muur dus niemand kon het zien maar heb m'n broek maar stukje naar beneden gedaan, in een tregging zit natuurlijk geen rits op knoop (lekker slim idee achteraf)! M'n man had 3 drankjes gedronken dus ik reed terug.. Heb mooi voor het instappen m'n broek uit gedaan en zo in m'n onderbroek naar huis gereden 😂 Gekukkkig niet aangehouden door de politie, andrs zat ik daar in m'n onderbroek te blazen 😂 Bedankt voor het delen van jouw verhaal! Denk idd dat het tijd word om het te accepteren en tijd word voor nieuwe broeken!
Ik vind het knap dat je met deze termijn überhaupt nog in je eigen broeken past. Ik moest deze keer met 8 weken echt al aan de positiebroeken geloven hoor. Maar zoals hier al eerder werd gezegd: er zijn ook gewoon skinny positiejeans, ik heb er zelf ook een paar. En bij H&M zijn ze niet duur. Misschien helpt het je ook in het proces van durven geloven in je zwangerschap. Want ik snap best dat het spannend is hoor!
Ik zat ook voor de 12 weken al in mn positiebroek, ik moest ook wel ff een drempel over maarrr: Wat een comfort
Ik draag vooral broekleggings, zit al elastiek in dus erg fijn maar ziet er gewoon uit als skinny jeans!
Waarom niet gewoon positiekleding. Ik ben zwanger van de derde en droeg mijn positiebroeken vanaf 5 weken, kreeg mijn eigen broeken niet meer dicht met die gigabuik (darmen)
Ik ben nu ook 10 weken en al twee weken mijn eigen broeken niet meer dicht kunnen ... dat geheis met elastiekjes was voor mij niks... zat niet lekker en rits liep elke x open .... nou toen bij wehkamp maar een broek gehaald ... en niemand zelfs mijn vriend merkte niet eens dat ik er 1 aan had... dus van de week nog maar eentje gescoord bij de h&m een skinny zit heerlijk! Lekker shoppen haha is toch altijd leuk!
Mijn vriend zag het ook niet, ik zei 'Wat vindt je van mijn nieuwe broek'? Vond het helemaal leuk en verbaasde zich toen ik zei dat het een positiebroek was
Haha nou heb het net ook geprobeerd en idd hetzelfde Probleem.. M'n rits stond wage wijd open! 😂 Ga ik doen ja!