Harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1203mama, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb op werk heel veel last van harde buiken.. ik heb er geen last van en het doet geen zeer maar als ik aan mijn buik voel is die echt hard... en het lijkt ook heel erg lang aan te houden. Ben pas verhuist dus zit momenteel tussen 2 verloskundige.. 29e heb ik de eerste echte afspraak bij de nieuwe en dan ben ik officieel bij hun onder behandeling. Maar ik weet dat je met harde buiken het rustiger aan moet doen.. maar dat gaat momenteel gewoon erg lastig op werk.. mijn manager is nog steeds op zoek naar vervanging voor me en tot die tijd zal ik geen halve dagen ofzoiets kunnen werken. Maar als je geen last heb van je harde buiken zijn ze dan echt zo heel erg schadelijk of valt dag wel mee? Na de kerst periode heb ik het zowiezo een stuk rustiger maar weet niet of het kwaad kan om nu nog 2 weken zo Door te werken.. hebben jullie ervaring en tips voor mij??
    Sorry voor het lange verhaal :p ik hoop dat jullie me kunne helpen

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.829
    2.249
    113
    Hoevaak heb je harde buiken??
    Het is wel een teken van je lijf dat je teveel doet.. En ja, dat t niet kan is vervelend voor je baas maar niet jouw probleem.
    Kan je 1 vd verloskundigen anders niet even bellen voor overleg? Kzou dan je "oude" doen, die kennen je.
    Aan jezelf denken hoor, is echt belangrijk!

Deel Deze Pagina