Hallo allemaal Wanneer ik weer zwanger ben wil ik graag urine doneren Maar vraag mij alleen af hoe discreet het gaat bij het halen en brengen van de urinecontainers Ik woon in een klein dorp waar iedereen elkaar kent en waarvan een aantal standaard 24/7 voor het raam zitten te gluren.... Op welke manier komt moeders voor moeders de containers halen en brengen? In een big shopper of anders En ik vraag mij af of er reclame op de auto staat. Of kan je misschien zelf de containers ergens halen en brengen?
Je kan tassen om de containers vragen! En ze komen in een wit bestelbusje, dus geen reclame. En volgens mij zijn er ook nog een aantal afgeefpunten. Hopelijk mag je snel zwanger zijn! Top dat je mee wil doen!
Je kunt zakken krijgen voor om de containers. Dat heb ik de eerste weken ook gehad, vond een beetje discretie wel prettig. Je kunt het eventueel ook wel wegbrengen maar dat vond ik wel een gedoe. Ze rijden zonder reclame rond, het enige waar je buren het aan zouden kunnen merken is wanneer de informatrice langskomt. Als ze zelf mee hebben gedaan dan herkennen ze haar Al moet ik zeggen dat er een soort ongeschreven regel is dat je niets zegt. Toen ik wereldkundig had gemaakt dat ik zwanger was liet ik die zakken eraf en zette ik de kratjes zo buiten. Toen ik eenmaal een buikje had zeiden twee buurvrouwen dat ze kratjes herkenden maar niets hadden gezegd. Toen ik vertelde dat ze weken ervoor in zakken stonden hadden ze dat niet eens door... Top dat je mee wil doen! Ik was niet zwanger geweest zonder pregnyl.
Hier werd het in legergroene plastic tassen voor de deur gezet(bij de eerste) Nu heb ik een hele open voortuin (achtertuin is altijd op slot) en heb ik gezegd dat ze de kratten zo neer konden zetten. Ik vind die tassen net zo opvallend als de kratten zelf 😂😂
Ik was erg tevreden over de levering van de kratjes. Bij de intake gelijk afgesproken dat er tasjes omheen kwamen en net wat er al gezegd is wordt het Opgehaald met geen reclamebus.
Hier werd mij verteld dat ze de kratten ook wel in de achter tuin wilde ophalen. Maar heb ze naast het bankje in de voortuin gezet. De chauffeur zette de bus iets verder weg dan voor de deur en ging zo de kratten ophalen
Bij mij hebben ze het telkens in de achtertuin opgehaald. Ik liet de poort van het slot en zij wisselden de boel om. Zelfs als ik thuis werkte merkte ik er meestal niets van, en ik betwijfel of mijn buren iets gemerkt hebben. Nu scheelt het dat ze met de bus bij de achtertuin konden komen, en daar eigenlijk ook alleen maar achtertuinen aan grenzen.
Je kan ze idd ook wegbrengen maar dat vond ik ook een gedoe.. Gelukkig kon ik ze een beetje uit het zicht zetten maar de buurvrouw had ze toch gespot
Bij mij bellen ze aan, en ze hebben gewoon een wit busje. Maar ik ben wel altijd thuis, dat scheelt ook natuurlijk.
Hier kwamen ze geregeld met een ander busje. Soms ook met reclame maar niets wat wees op mvm. De kratten en tassen zijn discreet voor wie mvm niet kent. De tassen zijn leger groen en dus voor de mensen die het kennen niet discreet meer. Je kan er voor kiezen dat de ophalen ze van voor het huis achter het huis of achter de containers weghaald. De flessen hoeven niet in het zicht. Ook zijn er punten waar je het wekelijks naar toe kunt brengen.
Bij mij deden ze zakken er om heen maar de eerste keer hebben ze zeker 5 minuten staan stuntelen, met de deur van de wagen open dus alle kratten vol in beeld, voor ze mijn kratten in een tas hadden... Was ook bang dat de buren het gezien hadden (was rond etenstijd en keukens aan de voorzijde) maar was niemand opgevallen. Verder inderdaad een wit busje zonder reclame.
Bij mij zaten er zakken om de containers. Werd inderdaad gebracht door een wit neutraal busje en ze belden nooit aan! Kon zelfs ervoor kiezen om het achter in de tuin te laten zetten...
Hier de eerste keer; Moeders voor moeders! Ik kom je plaskannen ophalen. (Al schreeuwend door de intercom, thanks man!) Nu komt er een andere man en die zegt gewoon; hoi ik kom je spullen ophalen. Er zou een tas omheen gaan maar dat gebeurd nooit. Beneden neer zetten kn niet want me buurvrouw is nieuwsgierig en haalt dingen die ergens onbemand staan naar binnen en plakt dan een blaadje op 😒 Het zal vast iemand zijn opgevallen, zeker na de eerste keer
Ik woon ook in een klein dorp en beide keren wist het hele dorp dat ik zwanger was vanaf het moment dat ze de kratjes ook al stonden ze achter de poort kwamen halen. Het busje werd hier ook direct herkend. Hier werd er wel veel over gepraat dus zou er niet zo maar vanuit gaan dat iedereen zijn mond erover dicht houdt. Ik vond het belangrijk mee te doen maar dat echt een van de mindere dingen eraan. Mijn tweede zwangerschap werd helaas een miskraam en verschillende mensen kwamen mij nog feliciteren 4 weken daarna. Dat was best pijnlijk. Moeders voor moeders is wel een mooi initiatief maar hou er rekening mee dat het busje en de kratjes heel bekend zijn