hallo, ik heb even een vraagje... Mijn buik voelt al een hele dag aan precies of hij spant enorm! Zijn dit harde buiken? Ik weet dat ik dit bij Jonas ook had maar pas rond 28 weken ofzo. nu spant hij en ik voel me echt uitgerokken en heb witte afscheiding ook. is dit ernstig?
Ik kan er helaas geen antwoord op geven, maar ik hoop dat er vlug iemand anders je wel een duidelijk antwoord op je vraag kan geven.
hallo, een harde buik komt en gaat. Je voelt je buik echt samenspannen. Het duurt meestal niet langer dan 2 minuten hoor!
die witte afschrijding heb ik ik ook al tijdens de hele zwangerschap ga er maar vanh uit dat het normal is
ja hier was het gisteren echt mijn buik die spande heel de dag bijna. Ik ken harde buiken..had het bij Jonas ook. Maar nu voelde het anders precies of ik werd erg uitgerekt.
Ik voel het bij mij soms ook opzij. Mn huisarts zei dat dit bandenpijn is omdat de kleine erg hard gaat groeien. zou kunnen dat je dat voelt!!!
Hoi Kim, Ja, lastig is dat. Ik herken het. Ik heb voornamenlijk harde buiken in de weekenden. Best wel jammer eigenlijk, want dan heb ik eindelijk rust en is de drukke werkweek voorbij en dan zit ik soms ook een hele dag met vervelende harde buiken. De VK heeft me uitgelegd dat harde buiken meestal komen na een periode van drukte en/of stress. Bij mij kan ik het dan weer verklaren vanwege de werkweek die dan achter de rug is. Het is dus een teken dat je rustiger aan moet doen en dat vind ik over het algemeen erg moeilijk. Als ik het rustiger aan doe, krijg ik achterstanden in mij project en dus meer stress...... Volgens mij kunnen harde buiken geen kwaad voor de baby, maar moet je er allert op zijn dat ze niet gepaard gaan met pijn en proberen wat rustiger aan te doen. Succes ermee! Gr. Carmen
Ik had daarnet is raars... Ik had krampen maar precies of ik ging ongesteld worden. Dan kwam er weer een kramp om telkens weg te gaan en terug te komen. en dat trok door naar mijn linkerzij tot juist in mijn rug. Nu is het over. ben precies niet helemaal gerust. als ik het moet beschrijven is het zo: een pijn op de achtergrond met steken die voorbij komen. Ik zou niet nog eens een vroeggeboorte willen.
Hoi Kim, Ik herken dit niet. Als je er niet gerust op bent dan moet je gewoon even je verloskundige bellen. Zij zal jouw klachten waarschijnlijk herkennen en het kunnen plaatsen. Gr. Carmen
Als je twijfelt meid dan zou ik gewoon je verloskundige of Gyn.bellen. Je hebt al in een nare situatie gezeten en je zorgen zijn echt niet raar ofzo. Als je twijfelt gewoon bellen,beter het zekere voor het onzekere! Liefs!
Ja idd als ik het niet meer vertrouw ga ik hier gewoon naar spoed. Mijn gyne werk hier voor het ziekenhuis. Bij Jonas ben ik ook 2 keer naar spoed gelopen en toen bekeken ze me van "moet je daarom komen?" Maar met Tibo* namen ze me ook niet serieus..met het bekende gevolg van dien. nu heb ik ook weer harde buiken (maar lichte) ik voel beeb ook wel echt bewegen sinds vandaag. eerder waren het meer "bellen" Maar ja dat wil niks zeggen. Tibo* voelde ik ook nog de hele tijd.
Ik snap je ongerustheid,de angst die je hebt is heel begrijpelijk!! Mocht je nu toch naar je Gyn. gaan dan zullen ze er ook zeker weten rekening mee houden na je zwangerschap van Tibo*,ze weten eenmaal nu wat er is gebeurd en ze zullen je dan ook daarop zeker controleren! Ik hoop dat je je intussen wat beter voelt en je wat hebt kunnen ontspannen. Liefs!!
Superrrr Die kleine van jou die houdt er blijkbaar van om zijn of haar mama te foppen!!!! Fijn dat het het weer beter gaat