ongelukje gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BoBam, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

nou het is maandag ik ben nu al zat van deze week
    ik heb op het werk een ongelukje gehad.
    waardoor er nu een stuk van me kroon is afgebroken.(en ze waren al zo duur)
    nu ben ik al bij de tandarts geweest en ze hebben het eerst geslepen zodat het nu niet meer scherp is.
    maar ik moet nu wel weer een nieuwe kroon, het is waarschijnlijk niet nodig om verdoofd te worden om dat het al dood is. dat scheelt.
    nu hoop ik dat ze op het werk goed vezekerd zijn.
    ik heb tegen de tandarts gezegd dan ik zwanger ben en toen moest ik een heel ding om hebben toen ze de foto gingen maken.
    en ik heb nu zo'n pijn! hoofpijn en me tandvlees. ooh weet iemand wat ik kan doen? ik ga vanmiddag wel weer aan het werk. maar ik voel me echt zwaar ***.
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

2. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Sterkte meid!
    Wat vervelend, ik zou de tandarts weer bellen of die pijn normaal is. Misschien ligt er toch ergens een zenuw bloot?
    Gewoon bellen hoor, en als de pijn te erg wordt: paracetamol mag je gewoon als je zwanger bent.

3. BoBam

BoBam Niet meer actief

nee die zenuwen die zijn al dood, zitten er zelfs niet meer door een eerder ongeluk. volgens mij kan ik net zo goed een kunstgebit nemen met 10 op reserve. wat kun je je toch rot voelen he

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik zou even bellen en me afvragen of het wel wijsheid is om vanmiddag te gaan werken

5. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik heb wel gewerkt maar je wil niet weten hoe nou doet alles me pijn!

6. Niet meer actief

Ik heb dat gehad met 2 kiezen van me, bij de een lag de zenuw bloot, had er koorts van en oorpijn, en eenmaal opgevuld was het over, alleen toen begon de andere kant.

7. BoBam

BoBam Niet meer actief

wat stom he, bleh ik ga nu naar bed want ik ben zo op gadver dit is echt een rotdag en ga zo weer zitten janken

Deel Deze Pagina