bloedverlies bij 32 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolanda1984, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    heeft iemand enig idee wat ze in het ziekenhuis doen bij bloedverlies met 32 weken?

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hoikes

nee geen idee,waarschijnlijk een echo en aan de monitor.heb je veel bloedverlies?anders zou ik me toch maar naar het zh reppen hoor

succes en laat iets horen

xxx

3. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ja ze zullen je denk ik gaan controleren... Kijken hoe het met je baarmoedermond staat, of je ontsluiting hebt, een echo doen om te zien of alles er nog goed uit ziet.
    Ik zou sowieso maar even met je vk/gyn bellen om te overleggen.... Succes!

4. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    bij mij bij 32 weken werd ik meteen opgenomen tot dat ze de oorzaak hadden gevonden (vu amsterdam) ga er niet van uit dat bloedverlies normaal is dus ik moest blijven, later bleek placenta voor te liggen.

vaak zijn bloedingen van de placenta, helderrood bloed

5. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    ja ze deden idd een echo, moest ook plas inleveren (daar), een ctg scan om de bb te volgen en nog een inwendig onderzoek (heel voorzichtig vanwege het bloeden) met een eendebek, en ze zaten in mijn maandverband te snuffelen.... en idd gekeken of de bmm nog dicht was, dat was zo.

later hebbben ze nog uitgebreidere echo's uitwendig en inwendig gemaakt.

6. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou als ik jou was gelijk de VK bellen ik heb het zelf ook gehad toen ik zwanger was van Jasmijn en lag direct een week in het ziekenhuis.

Succes

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Verlies je bloed dan? sorry ik vind het een beetje vreemd, heb net ook je vraag gelezen bij de vk op de site, dus wat bedoel je met deze vraag nou precies :(

8. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    ja er gaat een hoop niet zoals het zou moeten gaan, vanochtend bloed verloren, gisteren vruchtwater enz. enz. zit bijna dagelijks in het zh en ben al een aantal keer opgenomen vandaar groetjes

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor, maar was een beetje bang dat je stomme dingen wilde gaan doen!

Maar ik zou als ik jou was maar eens een goed gesprek gaan hebben met je VK. Sterkte

10. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    volgens mij is het het beste om de baby zolang mogelijk in je buik te houden. mijnes kwam met 35 weken, en dat was ook best vroeg met allerlei complicaties voor de baby dan (ademhalingsproblemen, dat is echt heel naar)

misschien nemen ze je weer op,dat zal het beste zijn denk ik zo te lezen aan je verhaal, misschien lig je er nu al.Sterkte

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Maar hoe weet je eigenlijk of het vruchtwater was? de vk wilde toch niet komen?

Deel Deze Pagina