harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb verschrikkelijke last van harde buiken.
    Het zit voornamelijk boven in tegen me maag aan zeg maar. Het lijkt wel alsof ik niet eens meer kan bukken..al die spieren spannen samen ik kan inet meer relaxen daar. Ik word er helemaal naar van. Kan dit misschien door stres komen? Maak me de laatste paar dagen druk om het verhuizen en het waar en hoe gaan bevallen enzo. Heb ook beetje last van mijn maag, naar het toilet gaan enzo.
    Kan dit kwaad? Het wordt echt vervelend. Het voelt net alsof je je buik (maar dan bijna maag gedeelte) de hele tijd inhoudt..het is zooo naar.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien kun je een kruik of een warme douche proberen. Sterkte!

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb dit nog niet ervaren.. harde buiken..
    Weet (nog) niet wat het is.
    Maar zal vast geen pretje zijn..
    Probeer rust te nemen, warme douche..
    Tenminste hoor dat dát helpt..

Groetjes Kalush

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben nu net pas 2 uur wakker en ik heb het gewoon weer...het is echt geen pretje meer. Ik kan moeilijk de hele dag onder de douche staan..

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn harde buiken vinden vooral onder in mijn buik plaats.
    Ik heb wel sinds een aantal dagen een heel drukkend gevoel tegen mn ribben aan. Het geeft een heel benauwd gevoel, waar ik vooral sóchtends heel erg last van heb.
    Volgens een vriendin van mij , die tevens verloskundige is zou het komen omdat je ribben een adnere stand gaan innemen omdat je kindje meer ruimte nodig gaat hebben en dus het een en ander omhoog drukt.
    Als je het echt niet vertrouwd zou ik contact opnemen met je verloskundige of gyn.

succes!

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Het is niet dat ik het niet vertrouw..ik weet het niet..of ik het niet moet vertrouwen of wel. het is bij mij boven in mijn buik..eigenlijk mijn hele buik. Alsof je de hele tijd je buik inhoudt ofzo..zo'n gevoel.
    Het punt is dat mijn man er niet is, die komt vanavond pas, morgen is het zondag en maandag gaan we opweg naar istanbul (6u hier vandaan) om vervolgens vanaf daar naar nl te vliegen. Onze dokter is hier een uur vandaan. Maarja..misschien komt het gewoon een beetje door de stres enzo en de zenuwen voor het naar nl gaan. Ik kijk het wel aan. Het is wel vervelend en naar maarja..

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn gynaecoloog adviseert me simpelweg te gaan liggen als ik me niet lekker voel en hopen dat het dan over gaat.
    Misschien moet je dat proberen Gulay, beetje slapen misschien en proberen stress te vermijden.
    Het kan heel goed zijn dat het inderdaad aan stress ligt.
    Hoop voor je dat je je gauw weer beter voelt!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Dankje...ja dat probeer ik ook te doen. Net een stukje gewandeld..misschien dat dat zou helpen..het is wel wat minder geworden. Stres vermijden..is een beetje moeilijk nu..het ligt ook aan mezelf hoor ik maak me er druk om. Maar goed we gaan straks lekker 2 weekjes op vakantie naar nl dus dan lekker relaxen hoop ik.

Deel Deze Pagina